34. Tydzień Efektywności Energetycznej w Turcji

SXC

Co roku w drugim tygodniu stycznia w Stambule obchodzony jest Energy Efficiency Week – Tydzień Efektywności Energetycznej. Najbliższy, już 34. Energy Efficiency Week odbędzie się w dniach 14-17 stycznia 2015 r. w WOW Convention Center. Celem imprezy jest podnoszenie efektywności energetycznej w Turcji i jej świadomości w społeczeństwie.

Tydzień Efektywności Energetycznej (EEW) odbywa się rokrocznie od 1981 roku i obrazuje gruntowne zmiany, jakie zaszły w dziedzinie efektywności energetycznej w Turcji. Przyciągaja rzesze wystawców oraz zwiedzających i są idealnym miejscem do prezentacji i poznania nowych produktów i usług, innowacji czy poszukiwania kontaktów biznesowych.

Impreza organizowana jest przez EXPOTIM International Fair Organisations oraz wspierana przez Generalną Dyrekcję Energii Odnawialnej w Ministerstwie Energetyki i Zasobów Naturalnych, Sektörel Fuarcilik'' oraz wielu sponsorów.

Od pewnego czasu nieodłącznym elementem imprezy są również Energy Efficiency Forum and Fair (EEF), czyli targi i forum Energy Efficiency, które będzie wiodącą konferencją 34. EEW. Przyszłoroczne forum odbędzie się po raz szósty. W jego trakcie uczestnicy będą mogli zapoznać się z całym spektrum tematów związanych z koniecznością zwiększenia o 20% efektywności energetycznej przez Turcję do 2023 r., jej polityką i strategią, które będą oceniane z udziałem wiodących podmiotów pozarządowych oraz reprezentantów władz sektora energetycznego w trakcie paneli dyskusyjnych. Efektywność energetyczna z każdym dniem staje się coraz bardziej istotna w Turcji. EFP jest najważniejszą platformą do promowania tego celu.

Więcej informacji na http://www.evf.gov.tr/eng/home.html

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę