3M Science. Applied to Life™ – nowa odsłona marki 3M

Firma 3M wystartowała z nową korporacyjną platformą marki - 3M Science. Applied to Life™. Skupia się ona na sposobie w jaki nauka 3M wpływa na otaczający nas świat. Nowa platforma umożliwia realizację strategii biznesowej firmy, pokazując jak szerokie zastosowanie mają produkty 3M w poszczególnych sektorach. Od szklanych mikrokulek 3M w samochodach, przez stetoskop z funkcją Bluetooth w gabinecie lekarskim, folię odblaskową, która zapewnia bezpieczeństwo na drodze, kończąc na technologii, która zwiększa poziom jasności ekranów w urządzeniach elektronicznych używanych przez konsumentów każdego dnia - nowa platforma zmienia tradycyjne postrzeganie marki 3M.

– Nauka i współpraca stanowią źródło wszystkiego co tworzymy w 3M, tak aby życie stawało się lepsze. Poprzez nową platformę chcemy zaskakiwać i inspirować obecnych i przyszłych klientów pokazując im w jak wielu obszarach nauka 3M jest obecna w ich życiu – powiedział Jesse Singh, wiceprezes działu Sprzedaży i Marketingu w 3M. – Inwestycja w nową platformę jest kolejnym krokiem który będzie wspierał strategię biznesową 3M, wzmocni doświadczenia naszych klientów i zwiększy świadomość marki w każdym z obszarów naszego działania, tak aby wypracować dodatkowy wzrost firmy na świecie.

Premiera platformy 3M Science. Applied to Life™ oparta jest na kampanii wykorzystującej działania digitalowe. Zaprojektowana została, aby zainspirować zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów marki. Głównym elementem kampanii będzie seria krótkich materiałów wideo, które pokażą jak w nieoczekiwany i efektywny sposób nauka 3M ułatwia życie. Odświeżony zostanie także wygląd strony internetowej www.3M.com, a udoskonalone funkcje wyszukiwania i nawigacji ułatwią poruszanie się po witrynie. Nowa strona zostanie również wyposażona w specjalny dział 3M Newsroom, w którym będą publikowane materiały ukazujące historie poświęcone nauce 3M.

Na platformę 3M Science. Applied to Life.™ składa się także nowy system wizualny. Łącząc doświadczenie 3M z dziedziny marketingu i projektowania, za pomocą koloru, tekstury i innych graficznych efektów odświeżono stronę wizualną marki. Pod tym kątem zostaną dostosowane wszystkie kanały cyfrowe 3M oraz kanały komunikacji.

Jednym z elementów globalnej premiery nowej platformy 3M będzie obecność firmy na targach SXSWi w Austin (Teksas). Odwiedzając specjalne stoisko 3M LifeLab, uczestnicy będą mogli doświadczyć, w jaki sposób nauka 3M jest obecna w ich codziennym życiu. Stoisko stworzone w całości z produktów i materiałów 3M, zaprojektowane przez nowojorskie studio SOFTlab, stanowi jedyny w swoim rodzaju pokaz możliwości nauki 3M.

Stoisko 3M LifeLab na targach SXSW będzie zlokalizowane w Brush Square Park i dostępne dla zwiedzających od 15 marca w godzinach 10:00-18:00. Obecni na miejscu naukowcy z 3M będą prowadzić warsztaty i pokazy, prezentujące jak nauka 3M wpływa na życie.

Dzięki współpracy z telewizją MTV na targach SXSW firma 3M pokaże także jak można połączyć świat muzyki i nauki. W trakcie występu DJ TOKiMONSTA wykorzysta w utworach dźwięki pracy swojego serca, rejestrowane poprzez elektroniczny stetoskop 3M Litmann®, z funkcją łączenia i przesyłania danych przez Bluetooth.

www.3M.com

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę