7 miesięcy do targów Kompozyt-EXPO

Targi w Krakowie

Najważniejsze w Europie Środkowo-Wschodniej i jedyne w Polsce wydarzenie dla branży kompozytów, podobnie jak w roku ubiegłym, odbędzie się w październiku (16-17.10.2018 r.) w EXPO Kraków.

9. Międzynarodowe Targi Materiałów, Technologii i Wyrobów Kompozytowych Kompozyt-EXPO to nie tylko wydarzenie, podczas którego nawiązuje się relacje biznesowe, wymienia wiedzą i doświadczenia, ale także miejsce innowacji, inspiracji i odważnych pomysłów. Podczas targów w krótkim czasie można dotrzeć do szerokiego, międzynarodowego grona odbiorców i zaprezentować rewolucyjne rozwiązania technologiczne oraz nowe produkty.

W tym roku organizatorzy – oprócz tradycyjnych punktów programu – przygotowali kilka nowości. Jedną z nich jest strefa LAB-CONTROL, w której zaprezentują się m.in. producenci i dystrybutorzy akcesoriów laboratoryjnych, aparatury do badań własności kompozytów czy sprzętu kontrolno-pomiarowego. Po raz pierwszy na targach Kompozyt-EXPO w roli kraju partnerskiego wystąpią Niemcy, które od lat dominują wśród głównych kooperantów handlowych Polski i są wiodącym w Europie rynkiem producentów materiałów kompozytowych.

Ekspansja na nowe obszary przyniosła natychmiastowe rezultaty. Nieco ponad 7 miesięcy przed inauguracją targów 1/3 powierzchni wystawienniczej jest już sprzedana. To efekt również między innymi bogatego zakresu tematycznego (od surowców, przez półprodukty i produkty kompozytowe, maszyny, urządzenia, po usługi obróbki i przetwarzania materiałów kompozytowych), a także wysokiej klasy specjalistów tworzących Radę Programową targów, która czuwa nad ciągłym rozwojem imprezy. Ten obraz dopełniają wystawcy z całego świata, a także wyselekcjonowane grono branżowych zwiedzających.

Źródło: Targi w Krakowie

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę