Blåkläder wyposażył magazyn w kolejne roboty
Blåkläder, czyli szwedzki producent odzieży roboczej, który w Polsce zadebiutował w 2019 r., jest w trakcie realizacji trzeciej inwestycji w pełni zautomatyzowanego rozwiązania logistycznego, jakim jest AutoStore, obsługiwany przez roboty.
AutoStore to najprościej mówiąc system efektywnego składowania oraz kompletacji zamówień. Przypomina ogromny zestaw klocków, w tym przypadku pudełek. Tworzą one kolumny, a te natomiast siatkę. Po jej górnej powierzchni poruszają się roboty, których zadaniem jest pobieranie pudełek z zawartością wskazaną przez personel oraz ich dostarczanie do bramki kompletacyjnej.
Blåkläder zaczął wykorzystywać AutoStore w 2016 r., stając się tym samym jedną z pierwszych firm w Szwecji, która zdecydowała się wdrożyć u siebie takie rozwiązanie.
Postępujący proces międzynarodowej ekspansji i coraz liczniejsze grono odbiorców skłoniły producenta do kolejnej, trzeciej już inwestycji w AutoStore. Tym samym główny magazyn w Svenljunga zyskał kolejnych dziesięć robotów. Wszystko po to, by pomimo coraz większego zainteresowania jego ofertą, Blåkläder mógł w dalszym ciągu realizować szybką i sprawną obsługę zamówień swoich klientów.
Źródło: Blåkläder