Blåkläder wyposażył magazyn w kolejne roboty

Blåkläder

Blåkläder, czyli szwedzki producent odzieży roboczej, który w Polsce zadebiutował w 2019 r., jest w trakcie realizacji trzeciej inwestycji w pełni zautomatyzowanego rozwiązania logistycznego, jakim jest AutoStore, obsługiwany przez roboty.

AutoStore to najprościej mówiąc system efektywnego składowania oraz kompletacji zamówień. Przypomina ogromny zestaw klocków, w tym przypadku pudełek. Tworzą one kolumny, a te natomiast siatkę. Po jej górnej powierzchni poruszają się roboty, których zadaniem jest pobieranie pudełek z zawartością wskazaną przez personel oraz ich dostarczanie do bramki kompletacyjnej.

Blåkläder zaczął wykorzystywać AutoStore w 2016 r., stając się tym samym jedną z pierwszych firm w Szwecji, która zdecydowała się wdrożyć u siebie takie rozwiązanie.

Postępujący proces międzynarodowej ekspansji i coraz liczniejsze grono odbiorców skłoniły producenta do kolejnej, trzeciej już inwestycji w AutoStore. Tym samym główny magazyn w Svenljunga zyskał kolejnych dziesięć robotów. Wszystko po to, by pomimo coraz większego zainteresowania jego ofertą, Blåkläder mógł w dalszym ciągu realizować szybką i sprawną obsługę zamówień swoich klientów.

Źródło: Blåkläder

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę