Nowa umowa firm FM Logistic oraz Unilever we Francji

FM Logistic

W ramach nowej umowy spółka FM Logistic będzie świadczyła usługi przyjmowania, magazynowania i realizowania zamówień oraz usług co-packingowych dla produktów Unilever Personal Care na platformie logistycznej w Crépy-en-Valois, która znajduje się około 70 km na północ od Paryża. Umowa obejmuje również transport niektórych produktów na zlecenie Unilevera.

Aby lepiej odpowiedzieć na potrzeby klienta, FM Logistic zwiększył o 16 700  powierzchnię platformy w Crépy-en-Valois do 116 000  powierzchni całkowitej. Platforma dysponuje w tej chwili 22 dodatkowymi rampami załadunkowymi i powierzchnią magazynową, która umożliwia przechowywanie 25 400 dodatkowych palet.

Platforma w Crépy-en-Valois jest już wykorzystywana przez innych klientów FM Logistic z branży kosmetycznej. Dzięki temu możliwe jest współdzielenie i łączenie zasobów transportowych pomiędzy producentami. To pozwala ograniczyć kursy ciężarówek i związaną z tym emisję CO2. Oprócz przestrzeni magazynowej obiekt w Crépy-en-Valois pozwala na przeprowadzanie dużych operacji co-packingowych. W celu ich przyspieszenia zostały wprowadzone roboty typu pick-and-place.

W Crépy-en-Valois do obsługi Unilevera będzie zaangażowanych około 200 pracowników FM Logistic. Firma zatrudnia 2 300 osób w siedmiu platformach logistycznych w regionie północnej Francji Hauts-de-France. W całym kraju spółka zatrudnia 6 300 pracowników. Unilever, jeden z największych na świecie producentów towarów konsumpcyjnych, jest klientem FM Logistic od 1996 r.. Współpraca biznesowa między firmami rozpoczęła się we Francji, a następnie została rozszerzona na Chiny w 2006 r., Rosję w 2010 roku i Czechy w 2011 r.

Źródło: FM Logistic

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę