A może używane wózki widłowe?

Jungheinrich

Obok nowych produktów z obszaru logistyki wewnątrzmagazynowej firma Jungheinrich proponuje swoim klientom również wózki widłowe w ramach programu Jungstars, spełniające najwyższe standardy jakości. Urządzenia wyglądają, a co ważniejsze pracują jak nowe wózki widłowe.

Używane wózki widłowe swoje cechy zawdzięczają procesowi remanufacturingu, który w dobie konsumpcjonizmu staje się wymogiem naszych czasów - zarówno ze względów ekonomicznych, jak i ekologicznych. A przy tym wpisuje się w ideę circular economy, czyli gospodarki o obiegu zamkniętym, gdzie zasoby są zużywane w sposób bardziej zrównoważony.

Jungstars to wózki widłowe, które powstają na bazie używanych urządzeń Jungheinrich, zregenerowanych kompleksowo zgodnie z 5-gwiazdkową zasadą jakości. Uwzględnia ona bezpieczeństwo, najnowszą technologię, niezawodność, wygląd oraz zrównoważony rozwój. Cały proces przebiega liniowo, jak w tradycyjnej fabryce - pod nadzorem ekspertów Jungheinrich oraz przy wykorzystaniu oryginalnych części. Dzięki temu wózki widłowe Jungstars otrzymują drugie życie i trafiają ponownie na rynek, gdzie mogą pracować przez długie lata.

Jak zaznacza Anna Witkowska, dyrektor ds. wózków używanych w Jungheinrich Polska, firma od 12 lat dostarcza na rynek pojazdy Jungstars, a koncepcja zrównoważonego rozwoju stanowi integralną część strategii firmy. Wskazana usługa remanufacturingu to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy poszukują używanych urządzeń, ale ze sprawdzoną historią użytkowania i gwarancją wysokiej jakości. Warto też podkreślić, że wózki poddawane temu procesowi znajdowały się wcześniej pod opieką serwisu Jungheinrich co sprawia, że pierwotnie są w dobrym stanie technicznym.

Jungstars - jak to jest zrobione?
Odnowa wózków używanych Jungheinrich obejmuje kilka etapów, a każdy z nich podlega najsurowszej kontroli jakości. W pierwszej kolejności szczegółowo ocenia się realną kondycję maszyny, a następnie rozbiera pojazd niemal na części pierwsze – wówczas każdy z uszkodzonych lub zużytych komponentów zostaje naprawiony, zregenerowany lub wymieniony na nowy. Co ważniejsze, całkowitej wymianie podlegają podzespoły odpowiedzialne lub współodpowiedzialne za bezpieczeństwo operatora i pojazdu. Na koniec wózki widłowe są składane i lakierowane. Pojazdy poddane procesowi remanufacturingu podlegają 12-miesięcznej gwarancji (także na akumulator). Dostępna jest również opcja pełnego serwisu z wysokością stawek jak dla nowych wózków widłowych.

Przed rozpoczęciem kompleksowej regeneracji musimy mieć pełną wiedzę na temat każdego z urządzeń, gdzie i w jakich warunkach dany pojazd pracował oraz co trzeba naprawić, a co działa bez zarzutu – wyjaśnia Anna Witkowska. – Posiadając wskazane informacje możemy dopiero przystąpić do procesu remanufacturingu. Chcąc zachować wysoką wydajność i niezawodność wózków widłowych Jungstars, oprócz kontroli jakości na poszczególnych etapach produkcji, testom poddajemy również gotowe urządzenia np. pod kątem sprawdzenia pracy masztu.

Źródło: Jungheinrich

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę