ALSO Polska nowym dystrybutorem APC by Schneider Electric

Schneider Electric

Wraz z początkiem października br. pełna gama rozwiązań APC by Schneider Electric znajdzie się w ofercie ALSO Polska – jednego z czołowych europejskich dystrybutorów usług ICT dla biznesu. Nowa współpraca zwiększy dostępność rozwiązań APC na rynku.

Strategia działalności APC by Schneider Electric, lidera na rynku zasilania gwarantowanego i fizycznej infrastruktury IT, opiera się na obsłudze klientów na najwyższym poziomie. Chcąc jeszcze bardziej podnieść jakość oferowanych usług, APC rozpoczyna współpracę ze spółką ALSO Polska.

Odpowiednio rozbudowana baza zaufanych partnerów to podstawa naszej działalności. Dlatego z ogromną satysfakcją podejmujemy współpracę z firmą ALSO Polska. Jesteśmy przekonani, że dzięki połączeniu najlepszych kompetencji na rynku nasi klienci otrzymają wysokiej jakości wsparcie w doborze rozwiązań zasilania gwarantowanego i data center, ich implementacji oraz późniejszej obsługi – mówi Małgorzata Kasperska, dyrektor IT Division w Schneider Electric.

Zmiany w składzie dystrybutorów marki APC by Schneider Electric dokonywane są bardzo rzadko i wyłącznie wtedy, gdy należy poprawić skuteczność na rynku oraz jakość i niezawodność dostaw. Współpraca z Grupą ALSO poszerzy naszą bazę resellerów i klientów końcowych, a tym samym poprawi dostępność rozwiązań APC – mówi Urszula Fijałkowska odpowiadająca za dystrybucję marki APC by Schneider Electric.

Partnerstwo firm pozwoli realizować koncepcję biznesową APC by Schneider Electric w sposób bardziej optymalny – przedsiębiorstwa położą szczególny nacisk na dbałość o długotrwałe relacje biznesowe. Współpraca wzmocni też pozycję grupy ALSO na polskim rynku.

Polska jest jednym z 15 krajów, które w ramach grupy ALSO oferują produkty APC. Tak wiarygodna marka w ofercie pozwoli nam na kompleksową obsługę obecnych partnerów biznesowych, zwłaszcza tych zaopatrujących się w produkty serwerowe, sieciowe i storage. Umacniamy w ten sposób pozycję jako dystrybutora produktów profesjonalnych, dzięki czemu zdobędziemy zaufanie nowych klientów – komentuje Dominik Kaczmarek, Director Supply Services ALSO Polska.

Źródło: Schneider Electric

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę