Avaya IP Office: nowe otwarcie na rynku telekomunikacyjnym!

Avaya coraz mocniej przekonuje przedsiębiorców do telekomunikacyjnej rewolucji, która ma polegać na wymianie tradycyjnych centralek telefonicznych na nowoczesne serwery komunikacyjne. Takie, dzięki którym na przykład pracownik będzie dostępny zawsze pod jednym numerem, niezależnie od tego czy korzysta z telefonu komórkowego czy biurkowego.

Wymiana centralek na serwery ma być teraz premiowana nawet 50-procentowymi upustami, co zapowiedziała firma RRC Poland, autoryzowany dystrybutor Avaya IP Office w Polsce. To powinno spowodować znaczny wzrost sprzedaży tego typu rozwiązań na naszym rynku.

- Chcemy pobudzić zainteresowanie technologiami, które są błędnie uważane za przeznaczone tylko dla najbardziej zamożnych firm - mówi Iza Woroniecka, Dyrektor ds. sprzedaży RRC Poland. - Dzięki Avaya IP Office osoby zatrudnione w firmach pracują lepiej a klienci są obsługiwani efektywniej. W dobie niepewnej sytuacji gospodarczej to po prostu inwestycja w rozwój przedsiębiorstwa.

System IP Office obsługuje nawet do 380 użytkowników w jednej lokalizacji. Może wykorzystywać różne rodzaje połączeń z siecią publiczną: linie analogowe, cyfrowe BRI lub PRI, SIP a także wszystkie rodzaje telefonów: analogowe, cyfrowe, IP, bezprzewodowe DECT czy też softphony. Oczywiście możliwe jest połączenie wielu lokalizacji w jeden system z automatycznymi przekierowaniami i redundancją systemów (Multisite Networking). Z kolei nagrywanie rozmów zabezpiecza firmy i umożliwia szkolenie personelu. Możliwości jest tak wiele, że RRC Poland każdorazowo dostosowuje ofertę do indywidualnych potrzeb przedsiębiortswa. 

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę