Czujniki przemysłowe – warsztaty i szkolenia

Automatyzacja procesów przemysłowych to jedna z najszybciej rozwijających się z dziedzin współczesnej techniki. Zastosowanie wysoko wyspecjalizowanych rozwiązań automatyzacji produkcji w przemyśle i ciągłe ich doskonalenie umożliwia oszczędność kosztów i zasobów oraz zapewnia przewagę konkurencyjną.

Balluff, specjalista w dziedzinie sensoryki z ponad 50-letnim doświadczeniem, pionierem w obszarze przemysłowych systemów identyfikujących o niskiej częstotliwości przeznaczonych specjalnie do procesów produkcyjnych. Firma ta oferuje wyspecjalizowane rozwiązania identyfikacji przemysłowej , w tym czujniki rozpoznające obiekty, obrotowe i liniowe przetworniki położenia, najnowocześniejsza technologia pomiaru drogi, technologia RFID oraz nowe rozwiązania komunikacji przemysłowej.

Filozofia firmy opiera się na całościowym podejściu do potrzeb klientów oraz zagadnień. Dzięki tej filozofii spółka oferuje swoim partnerom cały wachlarz usług dostosowanych do każdego etapu inwestycji: od koncepcji i tworzenia projektów dopasowanych do specyficznych aplikacji klientów, poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia, indywidualne konsultacje i najwyższej klasy serwis.

Jak co roku Balluff proponuje swoim klientom udział w warsztatach, w trakcie których można pozyskać wiedzę teoretyczną oraz praktyczną na temat efektywnego wykorzystania możliwości czujników oraz systemów – zaczynając od podstaw sensoryki, możliwości zastosowań aplikacji wizyjnych czy profitów, jakie oferuje system IO-Link.

Tematy kursów proponowanych w 2014 r. to m.in. „Sensoryka w utrzymaniu ruchu’, „Kamery inteligentne”, „Przemysłowe systemy RFID”. Szczegółowa lista kursów dostępna jest TUTAJ.

 www.balluff.com

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę