Dachser rozwija swoją sieć w Azji

Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, rozwija swoją sieć w Indiach i Tajlandii. Inwestycje są realizowane w ramach obszaru biznesowego Air & Sea Logistics odpowiedzialnego w Dachser za transport lotniczy i morski.

By sprostać wzrastającemu popytowi na przewozy lotnicze i morskie oraz usprawnić obsługę celną klientów, Dachser zmienił lokalizację na większą we wschodniej części Indii w okolicach Kalkuty, w centrum technologicznym w tzw. Salt Lake City.  Z tego miejsca Dachser oferuje też przesyłki do sąsiednich krajów jak Bangladesz, Bhutan czy Nepal. Dachser jest obecny w Bengalu Zachodnim – czwartym największym stanie w Indiach, liczącym 91 mln mieszkańców – od ponad 30 lat, obsługując przede wszystkim klientów przemysłowych. Gospodarka tego stanu bazuje głównie na firmach produkujących chemikalia i nawozy oraz naturalne produkty, jak herbata czy juta. W sumie Dachser utrzymuje obecnie sieć 25 oddziałów w Indiach.

Dachser otworzył też swój własny oddział na lotnisku Bangkok-Suvarnabhumi w Tajlandii w związku z realizacją usług w zakresie transportu lotniczego, obsługi procedur celnych oraz odbioru i dystrybucji przesyłek. Operator posiada obecnie trzy lokalizacje w Bangkoku i okolicach. Dachser w Tajlandii zwiększył ostatnio także swoje biuro spedycji morskiej w porcie w Laem Chabang.

- Nieustannie inwestujemy w naszą światową sieć przewozów drogą lotniczą i morską oraz rozwijamy możliwości transportu tymi środkami w różnych lokalizacjach. Tylko wtedy globalny wzrost Dachser dotrzyma kroku naszym ciągle wzrastającym standardom jakościowym – wyjaśnia Thomas Reuter, dyrektor wykonawczy Air & Sea Logistics w Dachser.

Źródło: Dachser

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę