Debata o przyszłości technologii i cyfryzacji na Śląsku

Debata o przyszłości technologii i cyfryzacji na Śląsku Platforma Przemysłu Przyszłości

W poniedziałek (2 sierpnia) Platforma Przemysłu Przyszłości, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technik Innowacyjnych EMAG, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach oraz Fundacja Instytut Wyszehradzki zorganizują w Katowicach konferencję na temat regionalnego rozwoju gospodarczego oraz transformacji cyfrowej i energetycznej na Śląsku.

Uczestnicy konferencji omówią kluczowe z punktu widzenia rozwoju lokalnej gospodarki zagadnienia, bezpośrednio wpływające na jej kształt w najbliższych latach. Grono panelistów podyskutuje m.in. o transformacji cyfrowej i inteligentnej mobilności. Jednym z głównych zagadnień będzie rozwój rozumiany jako zmiana cyfrowa i energetyczna. Katowicka debata przybliży także działalność Hubów Innowacji Cyfrowych oraz oceni wpływ nauki i kadr na kształtowanie rynku pracy na Śląsku. Gościem wydarzenia będzie Wicepremier, Minister Rozwoju, Pracy i Technologii, Jarosław Gowin.

Konferencję w Katowicach traktujemy jako miejsce dialogu, w którym spotkają się opinie zarówno kadry naukowej, instytucji wspomagających rozwój gospodarczy, jak i praktyków biznesu. Platforma Przemysłu Przyszłości jest animatorem polskiego rynku w zakresie transformacji przedsiębiorstw w kierunku przemysłu przyszłości, dlatego liczymy, że poniedziałkowe wydarzenie przybliży nas do tego celu – mówi Dawid Solak, członek zarządu Platformy Przemysłu Przyszłości.

Konferencja w Łukasiewicz – Instytucie Technik Innowacyjnych EMAG (ul. Leopolda 31 w Katowicach) potrwa od 12:30 do 14:50, będzie też transmitowana w Internecie.

Źródło: Platforma Przemysłu Przyszłości

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę