DMG MORI Open House – światowe premiery tuż za rogiem

Raven Media Ewa Gardoń

Siedziba DMG MORI Polska Sp. z o.o w Pleszewie na cztery dni zamieniła się w wielkie centrum wystawiennicze. W dniach 24-27 listopada odbywała się tam wystawa firmowa DMG MORI, która była okazją do zapoznania się z najnowszą ofertą firmy, w tym światowymi premierami wprowadzonymi dopiero na polski rynek. W spotkaniu uczestniczyło ponad 250 osób ze 116 firm oraz 179 uczniów szkół średnich i wyższych.

Każdy dzień spotkania obfitował w konferencje, warsztaty i wykłady, w trakcie których zwiedzający mogli m.in. zapoznać się z najnowszymi produktami DMG MORI, zobaczyć, jak funkcjonuje fabryka Famot Pleszew, a także posłuchać, jakie cele producent wyznaczył sobie na kolejny rok. Goście podzieleni zostali na cztery grupy, dla których przygotowano pięć bloków tematycznych obejmujących m.in. pokazy obróbki 11 maszyn pracujących na żywo, w tym dwóch, które swoją premierę miały na targach EMO w Mediolanie.

Powiązane firmy

DMG MORI Polska Sp. z o.o.

Ostatni dzień wystawy poświęcony był z kolei technologiom przyszłości. Przygotowany z myślą o pasjonatach nowoczesnych technologii program obejmował m.in. najnowsze rozwiązania z zakresu finansowania innowacyjności, Przemysł 4.0, NX CAD/CAM orazTraining Academy.

Jak mówią organizatorzy, ważnym punktem drzwi otwartych były również spotkania z dostawcami, klientami i kooperantami DMG MORI, które dały asumpt do wzajemnego poznania się, zacieśnienia współpracy i zawiązania nowych porozumień.

 

Galeria zdjęć

 

 

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę