Dni Przemysłu – cyfrowe wydarzenie dla branży

W dniach 21-22 kwietnia br. odbędą się Dni Przemysłu – nowy, cyfrowy format spotkań, który połączy specjalistów z różnych branż przemysłowych. To pierwsze tego typu wydarzenie organizowane przez wydawnictwo Vogel Communications Group. W planach są już kolejne edycje.

Nowe technologie, w tym m.in. Przemysłowy Internet Rzeczy, druk 3D czy sieć 5G, zmieniają wszystkie sektory przemysłowe, a to sprawia, że wymiana doświadczeń, transfer wiedzy i tworzenie nowych sieci wzajemnych relacji nabierają obecnie jeszcze większego znaczenia. Jednak w obliczu rozprzestrzeniającej się pandemii COVID-19 wszystkie wydarzenia targowe są odwoływane bądź przekładane. Nie odbywają się tym samym żadne fora, podczas których zazwyczaj prezentowane są różne nowe rozwiązania.

I właśnie w tych czasach, gdy odwoływane są kolejne spotkania, ograniczone są możliwości podróżowania, taką rolę do odegrania będą miały Dni Przemysłu. Wydarzenie to odbędzie się na platformie www.industrial-generation.network i przyjmie formę wirtualnej konferencji dla zarejestrowanych użytkowników, która ma ułatwić nawiązanie kontaktów i współpracy na całym świecie. Poprzez wywiady przeprowadzane na żywo, sesje webinariów i spotkania online profesjonaliści z międzynarodowych firm przemysłowych będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o najnowszych wydarzeniach, które mają miejsce, i wymienić się pomysłami z innymi ekspertami na różne tematy. Nacisk Dni Przemysłu zostanie położony na tworzenie sieci kontaktów między uczestnikami konferencji. Ponadto firmy mają możliwość prezentowania swoich rozwiązań, produktów oraz dzielenia się posiadaną wiedzą specjalistyczną.

Rejestracja firmy na platformie odbywa się całkowicie online. Firmy mają również możliwość zgłaszania własnych sugestii dotyczących ich udziału w wydarzeniu (np. seminarium internetowe, wywiad, studium przypadku), które należy przesłać najpóźniej do 14 kwietnia.

Wydarzenie, które jest dla uczestników całkowicie bezpłatne, wspierane jest przez cztery międzynarodowe marki medialne z grupy Vogel: „MM Maschinenmarkt”, „Industry of Things”, „Elektronikpraxis” oraz „Konstruktionspraxis”. Każda z nich będzie moderować własną, trwającą pół dnia sesję, a także wybierze treści nadesłane przez firmy, aby zapewnić interesujący program na odpowiednim poziomie. Podczas pierwszej edycji konferencji odbędzie się m.in. sesja zatytułowana „Życie jest dziwne – przywództwo w czasach kryzysu”.

Vogel Communications Group już planuje kolejne edycje Dni Przemysłu, które zostały zaplanowane na 26–27 maja oraz 23–24 czerwca. 

Platforma industrial-generation.network została uruchomiona 10 marca br. i ma zapewnić specjalistom z branży stałe miejsce do prezentowania swoich indywidualnych lub firmowych rozwiązań. Uczestnicy mogą skorzystać z ofert kształcenia ustawicznego, a także mieć możliwość nawiązania nowych kontaktów poprzez wirtualne wydarzenia, takie jak Dni Przemysłu.

Źródło: Vogel Communications Group; zdjęcie: VCM

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę