Dotacje na promocję polskich marek w Hanowerze i Astanie

50 mln złotych to pula środków dostępna w najbliższym konkursie Go to Brand. Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa tym razem będą mogły ubiegać się o dofinansowanie udziału w dwóch wydarzeniach: Międzynarodowej Wystawie Expo w Astanie w 2017 r. oraz targach Hannover Messe 2017.

Na wsparcie mogą liczyć przedsiębiorstwa prowadzące działalność eksportową, posiadające innowacyjny wyrób lub usługę oraz aspirujące do bycia marką rozpoznawalną na rynkach międzynarodowych. W procesie oceny wniosku o dofinansowanie preferowane będą firmy, które wdrożyły, zleciły bądź zakupiły prace B+R albo prowadzą je samodzielnie.

Dofinansowanie pomoże pokryć m.in. koszty wynajmu powierzchni i zabudowy stoiska, usług doradczych dotyczących umiędzynarodowienia firmy, podróży służbowych, noclegów, a także działań informacyjnych i promocyjnych związanych z udziałem w danym wydarzeniu.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości będzie przyjmować wnioski o dofinansowanie przez miesiąc - od 12 stycznia do 13 lutego 2017 r.

- Udział w największych światowych targach przemysłowych w Hanowerze oraz wystawie EXPO w Kazachstanie to ogromna szansa polskich producentów nie tylko na wypromowanie swoich produktów, ale też nawiązanie cennych kontaktów biznesowych i obserwację trendów na globalnym rynku – powiedziała wiceminister rozwoju Jadwiga Emilewicz.

Źródło: Ministerstwo Rozwoju

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę