Duże zainteresowanie medialne targami ITM

MM

O pozycji targów ITM Polska świadczy nie tylko duża liczba wystawców oraz zwiedzających. To również ogromne zainteresowanie ze strony świata mediów.

Na targi przybyło ponad 100 dziennikarzy branżowych. Jak dotąd pojawiło się już ok. 700 publikacji i wzmianek medialnych na temat tego wydarzenia. I to nie tylko w mediach, które na co dzień zajmują się tematyką przemysłową, ale również w mediach ogólnopolskich, jak chociażby w Polsat News i TVP Info, a nawet w telewizji śniadaniowej. W gronie tym są i nasi dziennikarze, którzy każdego dnia w ramach prowadzonego MM Newsroomu wysyłają specjalny, targowy newsletter z najważniejszymi informacjami targowymi.

Pod względem zainteresowania medialnego targi ITM Polska należą do ścisłej czołówki krajowej. Żadne inne targi przemysłowe nie przyciągają tylu przedstawicieli ze świata mediów.

>>Zobacz najświeższe informacje z targów ITM Polska<<

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę