Dynamiczny rozwój PGO na rynkach zagranicznych

PGO

Produkcja odlewów na świecie na przestrzeni lat utrzymuje się na poziomie 100 mln ton odlewów rocznie. W Polsce działa blisko 400 odlewni żeliwa, staliwa i metali nieżelaznych, które wytwarzają łącznie około 1 miliona ton różnych odlewów. Szacuje się, że większość z nich, bo aż 60% trafia na eksport. 

Rynki zagraniczne to również ważne kierunki sprzedaży dla PGO. Spółka zaprezentowała swoją ofertę i możliwości wytwórcze podczas odbywających się, co pięć lat największych Międzynarodowych Targach Technologii Odlewnictwa GIFA w Dusseldorfie. Obok głównego wydarzenia targowo – konferencyjnego, odbywały się również Międzynarodowe Targi Metalurgii i Hutnictwa Metec, Międzynarodowe Targi Technologii i Procesów Termicznych Thermprocess oraz Międzynarodowe Targi Wyrobów Odlewniczych Newcast.

PGO zaprezentowała na targach dwa projekty badawczo rozwojowe, współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, realizowane w odlewniach w Piotrkowie Trybunalskim i Śremie. – To nasza przyszłość, która pozwoli nam na sprostanie wyzwaniom technologicznym i jakościowym, przed którymi stoi współczesne odlewnictwo – wyjaśnia Łukasz Petrus, prezes zarządu PGO. Po zakończeniu etapu badawczego będziemy produkować odlewy o dużo wyższych parametrach jakościowych i wytrzymałościowych niż obecnie dostępne na rynku.

Gifa wraz z towarzyszącymi wydarzeniami – forum techniczne WFO i GIFA Meeting Point to jedno z najważniejszych na świecie wydarzeń w branży odlewniczej i metalowej. Podczas pięciu dni można poznać najnowsze technologie, techniki przetwarzania i obróbki i metody konstrukcyjne. Jest to również idealne miejsce spotkania potencjalnych klientów i odbiorców.

Źródło: PGO

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę