E-book “E-commerce śladami liderów B2B”. Czy branża przemysłowa jest gotowa?

Udostępnij:

Spółka e-point SA udostępniła e-book przedstawiający najlepsze wdrożenia B2B e-commerce na przykładzie 9 wiodących firm, jak Festo czy Liebherr. 

Dlaczego B2B dostosowuje swoje rozwiązania do rosnących wymagań klientów?

Badanie Salesforce Research na grupie niemal 7 tysięcy klientów biznesowych wykazało, że dla 81% z nich customer experience jest równie istotny, co produkty i usługi firmy. Blisko 70% uczestnikom badania zdarzyło się już skorzystać z oferty konkurencji tylko dlatego, że sprzedawca nie zapewnił im oczekiwanego poziomu customer experience.

Widząc ten trend, coraz więcej firm B2B dostosowuje swoje rozwiązania do rosnących wymagań klientów. Wdrażają nowoczesne platformy B2B, które wzorem systemów B2C kładą nacisk na możliwie maksymalne uproszczenie ścieżki zakupowej przy jednoczesnym zapewnieniu dedykowanych funkcji biznesowych, co przekłada się na konkretne korzyści, jak m.in:

    • 160% wzrostu liczby zamówień online,
    • 20% redukcja liczba zapytań do supportu,
    • usprawnienie zarządzania katalogami produktowymi.


Kalejdoskop najlepszych wdrożeń

W e-booku znajduje się 9 wybranych case studies, a w nich informacje jak:

    • Festo uruchomił nowy kanał online w 8 miesięcy i zdywersyfikował biznes dzięki nowemu źródłu przychodów. 
    • Liebherr zarządza bazą 1,7 miliona produktów i 1600 użytkowników – klientów B2B i partnerów Liebherr.

Obecnie dostępne rozwiązania technologiczne dają firmom ogromne możliwości dostosowania swoich kanałów pod specyficzne potrzeby klientów, a najlepszym tego przykładem są marki, które znalazły się w naszym e-booku – dodaje Tomasz Stachera, Senior Solutions Architect, E-commerce Expert, e-point SA. 

Dodatkowo w materiale znajdują się opinie ekspertów z branży na temat e-commerce w segmencie B2B.

>> Więcej case studies znajduje się w darmowym ebooku, który  można pobrać na stronie autora<<

o e-point SA
e-point SA to software house, który od ponad 20 lat specjalizuje się w złożonych, międzynarodowych projektach informatycznych: projektuje, buduje, rozwija i utrzymuje portale oraz platformy wspierające sprzedaż. Firma dostarcza również Progressive Web Applications (PWA) oraz rozwiązania Product Information Management (PIM).

Źródło: e-point


Udostępnij:

Drukuj


MM