Energetyczne i paliwowe Supermarki

Już po raz trzeci grono ekspertów skupionych w Radzie Marek programu Business Superbrands wyłoniło najsilniejsze marki biznesowe na polskim rynku. W kategorii "Energetyka i ciepłownictwo" tytuł i złota statuetka trawi w ręce przedstawicieli RWE Polska. W kategorii "Paliwa" nagrodzono Grupę LOTOS S.A.

Według The Superbrands Ltd., globalnej organizacji stworzonej z myślą o  promowaniu i nagradzaniu sukcesów marek, Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej branży. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne lub fizyczne korzyści, które (...) stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.

Dla RWE Polska to trzecia z kolei statuetka, Grupa LOTOS tytułem Business Superbrand będzie się cieszyć po raz drugi.

Studia przypadku wszystkich nagrodzonych marek zostały opublikowane w towarzyszącym każdej edycji programu Albumie Superbrands, który na świecie ma opinię "biblii brandingu".

Dotychczas w Polsce odbyły się trzy edycje projektu Business Superbrands. Jego organizatorem
i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Young & Rubicam Brands, BAV Consulting, Dragon Rouge, Ipsos, Heureka i PRoto.

Więcej na: www.superbrands.pl

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę