Ericsson unowocześni stadion Legii

Ericsson

Ericsson i Legia Warszawa podpisały sześcioletnią umowę, która zagwarantuje kibicom na stadionie przy ul. Łazienkowskiej jako jednym z pierwszych w Europie najwyższy standard łączności Wi-Fi oraz dodatkowe usługi, które obie strony ogłoszą przed końcem sezonu 2014/2015.

Zgodnie z modelem biznesowym Small Cell as a Service zaprezentowanym na Mobile World Congress 2014, Ericsson dostarczy kompletne rozwiązanie: access pointy Wi-Fi, IP routery, switche Ethernetowe oraz zaplanuje, zaprojektuje i wdroży rozwiązanie. Usługa będzie następnie optymalizowana i utrzymywana przez firmę Ericsson.

 Gdy szukaliśmy partnera do projektu wdrożenia WiFi na Stadionie Legii i Ericsson poinformował nas o swoim innowacyjnym modelu Small Cell as a Service, oraz gdy pokazali nam jak mogą zmienić nasz stadion w tzw. Connected Venue, natychmiast wyraziliśmy zainteresowanie. Nasz klub w przyszłym roku będzie obchodził setną rocznicę powstania. Idealnie będzie wkraczać w drugie stulecie ze stadionym gwarantującym najnowocześniejszą łączność internetową i innowacyjne, dodatkowe usługi. Cieszy nas, że robimy to jako pierwsi w Polsce i jedni z pierwszych w Europie, umacniając swoją pozycję lidera przemian w sportowym biznesie. Legia Warszawa zawsze poszukuje silnych partnerów o uznanej marce, którzy gwarantują powodzenie projektów. Ericsson jest takim partnerem - powiedział Jakub Szumielewicz, wiceprezes Legii Warszawa.

 Tysiące ludzi pojawia się na stadionie by oglądać Legię Warszawa w akcji i klub naturalnie chce by tak pozostało. Dzięki wdrożeniu pojemnej sieci Wi-Fi zapewnimy tłumom fanów na trybunach możliwość dzielenia się zdjęciami, tweetami, postami i mailami. Jednocześnie umożliwimy wprowadzenie dodatkowych usług, z których fani będą mogli korzystać za pomocą aplikacji mobilnej. Small Cell as a Service to model binesowy, dzięki któremu możemy to wszystko zrobić w sposób najbardziej efektywny kosztowo – dodał Oliver Kanzi, prezes firmy Ericsson w Polsce,

Razem z Legią Warszawa, pierwszym klubem sportowym podpisującym umowę typu Small Cell as a Service, Ericsson planuje zaprezentować liczne zalety płynące z posiadania obiektu zintegrowanego z internetem, czyli tzw. Connected Venue.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę