Expo Silesia - podsumowanie sezonu i nowa nazwa właściciela

©

Udostępnij:

Trzynaście imprez targowych, blisko 900 wystawców krajowych i zagranicznych i około 55 tysięcy zwiedzających. - takim wynikiem zakończyło cykl imprez wiosennych w Centrum Targowo Wystawienniczym Expo Silesia w Sosnowcu.

Przypomnijmy, że w pierwszej połowie bieżącego roku w Sosnowcu miały miejsce bardzo ciekawe wydarzenia premierowe: Tragi Łowieckie Expo HUNTING oraz Targi Transportu Szynowego SilesiaRAIL EXPO. Zwieńczeniem sezonu wiosennego były cieszące się ogromną popularnością wśród zwiedzających, czerwcowe Targi Motoryzacyjne Auto Moto Show.



Sezon jesienny w Expo Silesia również zapowiada się bardzo ciekawie. Do końca bieżącego roku zostanie zrealizowany cykl dużych imprez przemysłowych, m.in. jedne z największych w tej branży w Europie Międzynarodowe Targi Spawalnicze ExpoWELDING, Targi Obrabiarek, Narzędzi i Technologii Obróbki Toolex, a także bardzo szybko rozwijające się Targi Przemysłu Tworzyw Sztucznych i Gumy RubPlast EXPO. Zostaną także zrealizowane nowe projekty takie jak m.in. Targi Urządzeń i Technologii Branży Wodociągowo - Kanalizacyjnej Hydrosilesia.

W związku z dynamicznym rozwojem targów i wystaw, które na stałe wpisały się do kalendarza wydarzeń gospodarczych regionu śląsko - dąbrowskiego, Walne Zgromadzenie Wspólników Spółki Kolporter Expo Sp. z o.o. będącej właścicielem obiektu targowego w Sosnowcu, podjęło decyzję o zmianie nazwy firmy na Expo Silesia Sp. z o.o. Spółka czeka na rejestrację nowej nazwy przez sąd gospodarczy.
- Jesteśmy przekonani, że nowa nazwa odegra pozytywną rolę w promocji aglomeracji śląskiej i będzie się dobrze kojarzyć mieszkańcom regionu - - mówi Tomasz Raczyński, prezes Kolportera Expo (już niebawem Expo Silesia). - W czasie dwu i pół rocznej działalności Expo Silesia wpisało się w obraz Śląska i Zagłębia. Bez żadnej przesady można powiedzieć, że nasze targi stały się jednym ze znaków firmowych Metropolii SILESIA. Dzięki organizowanym przez nas imprezom coraz więcej osób w Polsce i na świecie postrzega Metropolię SILESIA jako silny, dynamicznie rozwijający się region. Cieszę się, że z powodzeniem realizujemy w praktyce nasze hasło Targi Godne Śląska".

W czasie 2,5 rocznej działalności targi i wydarzenia w Expo Silesia (w sumie ponad 100 imprez) odwiedziło 280 tysięcy osób, swoje stoiska miało tam 7 tysięcy renomowanych firm z kraju i zagranicy.



Udostępnij:

Drukuj



Aneta Głodowska




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również