Expopower: 100% czystej energii

Znane marki z branży energetycznej już niedługo zagoszczą w Poznaniu. W dniach 14-16 maja 2013 r. odbędzie się 7. edycja Międzynarodowych Targów Energetyki EXPOPOWER. Jest to nie tylko miejsce spotkań dla decydentów z sektora energetycznego i prezentacji technologii jutra, ale także okazja do dyskusji na temat kierunków rozwoju. Partnerem tegorocznego wydarzenia jest TIM SA, lider rynku dystrybucji artykułów elektrotechnicznych w Polsce.

Z końcem 2012 roku Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz TIM SA podpisały porozumienie dotyczące partnerstwa strategicznego targów EXPOPOWER. Jak podkreślają obie firmy, ich wspólnym i najważniejszym celem jest uatrakcyjnienie ekspozycji i programu targów.

 - Perspektywa zmian i wyzwania rozwojowe przed jakimi stoi sektor energetyczny, inicjują poszukiwanie nowych rozwiązań. By nadążać za bieżącymi trendami - a nawet je wyprzedzać - ważna jest wiedza ekspercka o nowych technologiach i produktach. Z myślą o uczestnikach targów EXPOPOWER w tym roku położyliśmy mocniejszy akcent na współpracę ze specjalistami i dzielenie się doświadczeniami. Tak zrodziło się partnerstwo z TIM SA - mówi Przemysław Trawa, wiceprezes Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich. -  Tegoroczne Expopower to transfer fachowej wiedzy i pomysłów oraz promocja energooszczędnych rozwiązań i nowinek rynkowych. Mam nadzieję, że staną się czynnikiem dla rozwoju wielu biznesów.  

 - Branża dynamicznie się zmienia, rynek cechuje coraz większa innowacyjność. Jako jeden z największych dystrybutorów materiałów elektrotechnicznych w Polsce chcemy być jak najbliżej wszelkich nowości i prezentować je naszym klientom - mówi Artur Piekarczyk, wiceprezes Zarządu i dyrektor ds. handlu TIM SA. - Rok 2013 to nie tylko siódma edycja EXPOPOWER, ale i dwudziesty piąty rok działalności TIM SA. Uznaliśmy, że to znakomity moment, by nawiązać współpracę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi i zostać partnerem strategicznym EXPOPOWER. Wspólnie z pewnością uczynimy majową imprezę najważniejszym wydarzeniem branży energetycznej w Polsce - dodaje Artur Piekarczyk.

Różne wymiary energii

Technolodzy, inżynierowie, projektanci, hurtownicy elektrotechniczni, elektroinstalatorzy, menadżerowie, handlowcy i naukowcy działających w branży elektroenergetyki i automatyki, przedstawiciele spółdzielni mieszkaniowych, firm komunalnych, władz samorządowych, a także uczniowie i nauczyciele oraz studenci i wykładowcy szkół o profilu elektroenergetycznym  -  tak liczne grono co roku spotyka się na Expopower, by zapoznać się z nowinkami rynkowymi, znaleźć partnerów biznesowych, włączyć się do dyskusji na temat kierunków rozwoju i poznać możliwości, które stoją przed branżą. 

Targi te są doskonałą okazją do przyjrzenia się międzynarodowym rozwiązaniom z zakresu przemysłu wytwarzania energii. Ponad 200 firm z 11 krajów prezentuje swoją ofertę z obszaru: energetyki, elektrotechniki, oświetlenia, maszyn i urządzeń elektrycznych, przewodów i łączników, sterowania i kontroli, akcesoriów układów automatyki, instalacji odgromowe czy budownictwa energetycznego i ochrony środowiska w energetyce.

U źródła wiedzy

Od siedmiu lat Expopower buduje platformę transferu wiedzy dla profesjonalistów.  Podczas bezpłatnych warsztatów i konferencji, które odbywają się równolegle do targów, stowarzyszenia, eksperci i praktycy prezentują najnowsze technologie oraz rozwiązania dla elektroinstalatorów, hurtowników elektrotechnicznych, architektów oraz projektantów.

Podczas tegorocznych targów branżowej wymianie doświadczeń sprzyjać będą  m.in. szkolenia elektrotechniczne TIM SA, IV Forum Elektroenergetyki Polskiej, konferencja „Energooszczędność w oświetleniu", seminarium „Instalacje niskiego, średniego i wysokiego napięcia" czy konferencja „Marketing na rynku energetycznym".

W ubiegłym roku program wydarzeń oraz ekspozycja targowa Expopower przyciągnęła 8204 specjalistów z całego kraju. W tym roku targi odbywają się w dniach 14 - 16 maja w Poznaniu. Wstęp po rejestracji jest bezpłatny.

Więcej informacji na www.expopower.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę