Fabryka jak muzyka w spocie igus Polska

Fabryka jak muzyka w spocie igus Polska

Czy dobrze funkcjonująca fabryka może przypominać przyjemną melodię? Jak najbardziej! Przekonuje o tym marka igus, w spocie reklamowym, jakiego branża przemysłowa jeszcze nie widziała.

Polski oddział światowego lidera produkcji trybopolimerowych komponentów dedykowanych przemysłowi, firma igus Polska, zrealizowała film reklamowy, w którym praca linii produkcyjnej została porównana do muzyki. Celem tego unikalnego w branży przemysłowej projektu, jest podniesienie rozpoznawalności brandu na polskim rynku.

Powiązane firmy

Hasło przewodnie spotu brzmi: „Dobrze działająca fabryka jest jak melodia – nie pozwól, by awaria ją przerwała!”.

– Wszystkie produkty igus, zarówno prowadniki kablowe, bezsmarowe łożyska, jak i przewody, które są głównym bohaterem spotu, łączy to, że dzięki nim maszyny działają bezawaryjnie, ciszej, po prostu bardziej elegancko. Dlatego porównanie pracy maszyn z muzyką wydało nam się idealne – mówi Paulina Szczepańska, specjalista ds. marketingu w igus Polska. 

– Rytm pracy jest jak płynność w utworze muzycznym. Załamanie tego rytmu jest jak przerwanie utworu muzycznego – dodaje Olga Szadowska, CEO agencji reklamowej Eventivo, która zrealizowała spot dla igus Polska.

Porównanie jest tym bardziej autentyczne, że „melodia fabryki” stworzona została z odgłosów pracy prawdziwych maszyn. 

Głównym bohaterem filmu są produkowane przez igus przewody chainflex, stosowane w zaawansowanych maszynach przemysłowych. 

Za realizację spotu (scenariusz, reżyseria i zdjęcia) odpowiada Collab Studio.

Źródło: igus

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest tytułem branżowym typu business to business, w którym poruszana jest tematyka z różnych najważniejszych sektorów przemysłowych. Redakcja online MM Magazynu Przemysłowego  przygotowuje i publikuje na stronie artykuły techniczne, nowości produktowe oraz inne ciekawe informacje ze świata przemysłu i nie tylko.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę