Fabryka Przyszłości – dni otwarte co miesiąc. Na żywo i online

Dni otwarte Showroom Fabryka Przyszłości co miesiąc hub4industry

Pierwszy robot w fabryce, digital twin, rola cobotów i robotów mobilnych – jak w praktyce wygląda wdrożenie nowoczesnych technologii w fabryce będzie można zobaczyć podczas dni otwartych showroomu Fabryki Przyszłości hub4industry.

W tym roku hub4industry Digital Innovation Hub organizuje cykliczne, comiesięczne dni otwarte w swojej pokazowej Fabryce Przyszłości. Wydarzenia będą odbywać się w formie hybrydowej – oznacza to, że oprócz zdalnych pokazów, firmy mogą odwiedzać przestrzeń na żywo.

Organizatorzy zapowiadają, że każde spotkanie przybliży zagadnienia Fabryki Przyszłości z innej perspektywy i pokaże inne technologie. Najbliższy Dzień Otwarty odbywa się pod hasłem Inteligentnej logistyki w Fabryce 4.0.

Szczegółowa tematyka dni otwartych w Fabryce Przyszłości:

18 marca, godz. 9:30: Inteligentna logistyka w Fabryce 4.0 
15 kwietnia: Digital Twin – wirtualny bliźniak fabryki
20 maja: Pierwszy robot w Twojej fabryce
17 czerwca: Łączność, Internet Rzeczy i retrofitting
15 lipca: Coboty – co mogą dać Twojej fabryce?
19 sierpnia: Cyberbezpieczeńtwo w Fabryce 4.0

Showroom Fabryki Przyszłości

Showroom Fabryki Przyszłości hub4industry działa od października 2020 r. w dwóch krakowskich lokalizacjach. Co symboliczne, uruchomiono go cyfrowo poprzez zdalne sterowanie robotami. Showroom powstał z inicjatywy konsorcjum hub4industry – Digital Innovation Hub Krakowskiego Parku Technologicznego, współtworzonego przez firmy ASTOR i T-Mobile, Akademię Górniczo-Hutniczą, Politechnikę Krakowską oraz ekspertów z BIM Klaster i Instytutu Kościuszki. Pokazuje kluczowe obszary nowoczesnego przedsiębiorstwa produkcyjnego: inteligentną robotyzację, niezawodną sieć bezprzewodową, inteligentną analitykę, elastyczną logistykę i cyberbezpieczeństwo w przemyśle.

Miejsce zostało stworzone z myślą o wszystkich przedstawicielach firm produkcyjnych, którzy planują wprowadzić do swoich fabryk elementy nowoczesnej produkcji (tzw. Przemysłu 4.0) i chcą zobaczyć te rozwiązania w praktyce

– komentują twórcy showroomu z zespołu hub4industry.

Źródło: hub4industry

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę