Firma Brady ogłasza nawiązanie współpracy z firmą Element Case

Producent innowacyjnych akcesoriów wysokiej klasy do smartfonów i tabletów zdecydował się na ochronę swoich produktów oraz marki przy użyciu systemu etykiet umożliwiających weryfikację autentyczności produktów, oferowanego przez firmę BradyFirma Brady (NYSE:BRC), będąca czołowym producentem zintegrowanych rozwiązań ochrony marki, ogłosiła opracowanie przez swój dział ochrony marki systemu weryfikacji autentyczności produktów na zamówienie firmy Element Case, mającego zapewnić ochronę wysokiej klasy akcesoriom do smartfonów i tabletów tej marki przed próbami podrobienia.

Rozwiązanie obejmuje złożone etykiety o bezpiecznej konstrukcji, których autentyczność może być sprawdzona po zeskanowaniu przez dowolny smartfon z zainstalowaną publicznie dostępną aplikacją do odczytywania kodów kreskowych. Zewnętrznym etykietom na opakowaniu produktu odpowiadają wewnętrzne etykiety umieszczone wewnątrz obudowy produktu, umożliwiające błyskawiczne sprawdzenie autentyczności drogą cyfrową. Opracowując to rozwiązanie, firma Brady sięgnęła po usługę HP's Global Product Authentication Service (GPAS), co pozwala klientom i partnerom łańcucha dostaw firmy Element Case na szybką weryfikację oryginalności produktu.

Reakcja na próby fałszerstw

Firma Element Case to czołowy producent luksusowych akcesoriów do smartfonów i tabletów. Jako kultowa marka, będąca ikoną popkultury, jest szczególnie narażona na próby podrabiania jej produktów na rynkach międzynarodowych. Aby wyeliminować owe próby fałszerstw i zapewnić swoim wiernym klientom pełną ochronę przed podrabianymi produktami, firma Element Case postanowiła skorzystać z najnowszych technologii weryfikacji autentyczności produktów oferowanych przez firmę Brady.

Poza zastosowaniem rozwiązania umożliwiającego wykrywanie podróbek firma Element Case zarejestrowała również swoje znaki towarowe na rynkach globalnych, podjęła aktywne działania wymierzone w osoby nielegalnie wykorzystujące owe znaki oraz utworzyła zespół poświęcony wykrywaniu podróbek i zamykaniu produkujących je przedsiębiorstw. Rozwiązanie ochrony marki oferowane przez firmę Brady stanowi doskonałe dopełnienie owych wewnętrznych działań.

Brady — widoczna różnica

Po intensywnych poszukiwaniach firma Element Case zdecydowała, że platforma HP GPAS oferowana przez firmę Brady w połączeniu z rozwiązaniami etykietowania stanowi najwłaściwsze narzędzie cyfrowej weryfikacji autentyczności jej produktów dzięki funkcjom ochrony marki w chmurze, umożliwiającym klientom i partnerom łańcucha dostaw błyskawiczne sprawdzenie oryginalności produktów przy użyciu smartfonów. Rozwiązanie udostępnia również firmie Element Case funkcje monitorowanie łańcucha dostaw oraz analiz w czasie rzeczywistym, wykonywanych przez silnik stosujący reguły biznesowe z możliwością ich dostosowania.

— Firma Brady zaprezentowała uczciwe i pragmatyczne podejście do możliwości oraz ograniczeń systemu weryfikacji autentyczności, a także wykazała się elastycznością w kwestii potrzeb naszej firmy i specyfiki produktów — powiedział Jeff Sasaki, założyciel i dyrektor generalny firmy Element Case. — Ich nastawienie było wyjątkowe, ponieważ polegało na dogłębnym poznaniu naszej marki i łańcucha dostaw, a następnie opracowaniu niestandardowego rozwiązania w pełni odpowiadającego naszym potrzebom.

— Cieszymy się, że nasze fizyczne i cyfrowe systemy etykiet przyczynią się do stworzenia kompleksowego obrazu marki Element Case. Dzięki tym narzędziom klienci będą mogli skanować i rejestrować kupowane produkty, a także czuć się członkami wspólnoty marki Element Case. Sama firma będzie ponadto w stanie ograniczyć problemy związane z podrabianiem jej produktów oraz zwiększyć sprzedaż — powiedział Dennis Polinski, globalny menedżer ds. produktów w dziale rozwiązań ochrony marki firmy Brady.

— Współpraca z firmą Element Case nie tylko stanowi dla nas okazję, by wesprzeć ich działania wymierzone w producentów podróbek, lecz także by wspomóc doskonałą markę, oferującą klientom wyjątkowe pod względem estetycznym produkty, znane ze swej trwałości — dodał Polinski.

Więcej informacji: www.bradycorp.com.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę