Food Automation coraz bliżej

Siemens

Organizowana w dniach 17-18 marca 2016 roku w Ciechocinku konferencja będzie świetną okazją do omówienia strategii rozwoju branży spożywczej. Podczas wydarzenia, eksperci przedstawią najważniejsze zagadnienia związane z cyfryzacją i optymalizacją produkcji.

Pozostało już niewiele czasu, aby zapisać się na Food Automation. Żeby wziąć udział w wydarzeniu, wystarczy wejść na stronę www.konferencja-foodautomation.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Warto to zrobić, ponieważ organizator przygotował mnóstwo atrakcji i merytorycznych wystąpień specjalistów z branży. Zaproszeni zostali praktycy oraz reprezentanci środowiska akademickiego. Podczas wydarzenia, swoimi doświadczeniami podzielą się osoby zarządzające przedsiębiorstwami, technolodzy, inżynierowie produkcji, specjaliści od utrzymania ruchu oraz odpowiedzialne za planowanie inwestycji.

- Polska jest jednym z największych producentów żywności w Unii Europejskiej. By przetwórstwo było efektywne, a biznes konkurencyjny, producenci zobligowani są do ciągłej optymalizacji i automatyzacji procesu produkcji - podkreśla Łukasz Otta z firmy Siemens, jeden z pomysłodawców konferencji. – Na pierwszą edycję konferencji zaplanowaliśmy cztery panele dyskusyjne. Pierwszego dnia będziemy rozmawiać o innowacyjnym przemyśle spożywczym oraz o efektywności procesów produkcyjnych. W drugim dniu poruszymy temat finansowania inwestycji w kontekście pozyskiwania funduszy unijnych oraz kwestię nowoczesnych procesów produkcji - zachęca do udziału w wydarzeniu Łukasz Otta.

Konferencja organizowana jest przez firmę Siemens pod auspicjami m.in. Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Krajowej Izby Gospodarczej Przemysłu Spożywczego i Opakowań, Polskiej Federacja Producentów Żywności.

Food Automation odbędzie się w Hotelu Villa Park w Ciechocinku. Koszt uczestnictwa wynosi: 590 PLN netto za udział z noclegiem w pokoju jednoosobowym, 490 PLN za udział z noclegiem w pokoju dwuosobowym, 300 PLN za udział w konferencji bez noclegu. Koszt obejmuje udział w konferencji, materiały, wyżywienie oraz zakwaterowanie.

AGENDA:

17 marca 2016

12.00-14.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW, OBIAD

14.00-14.30 POWITANIE T. Haiduk, Ł. Otta, Siemens

INNOWACYJNY PRZEMYSŁ SPOŻYWCZY

14.30-15.00 - Referat otwierający A. Gantner, Polska Federacja Producentów Żywności
15.00-15.30 - Inteligentna automatyzacja T. Prusinowski, ATER Logic
15.30-16.00 - Opytmalizacja produkcji na przykładzie wdrożenia w firmie Spomlek

16.00-16.30 PRZERWA KAWOWA

EFEKTYWNOŚĆ W PROCESACH PRODUKCYJNYCH

16.30-17.00 - Efektywność energetyczna oraz audyty efektywności energetycznej
       P. Danielski, DB Energy
17.00-17.30 - Integracja systemów automatyki w praktyce - na przykładzie zagranicznych wdrożeń
       z branży spożywczej: APOSTELS (Niemcy) i MARIJAMPOLĖS PIENO (Litwa)
       Ł. Tomporowski, ATER Logic, E. Zdanavičius, Marijampolės Pieno, K. Ciborski, Apostels
17.30-18.00 - TIA Portal i koncepcja zintegrowanej automatyki - Indutry 4.0 M. Bereza, Siemens
18.00-18.30 - Przyczyny awarii instalacji elektrycznej w zakładach spożywczych
       M. Pajkowski, Lapp Kabel

19:30 KOLACJA

18 marca 2016

08.00-09.00 ŚNIADANIE

FUNDUSZE UNIJNE W LATACH 2016-2020. FINANSOWANIE INWESTYCJI

09.00-09.30 - Fundusze Europejskie - nowe rozdanie E. Mikos, Siemens
09.30-10.00 - Finansowanie inwestycji przemysłowych J. Dremlik, T. Andrzejczak, Siemens Finance
10.00-10.30 - Szanse rozwoju branży spożywczej
       prof. A. Kowalski, Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej

10.30-11.00 PRZERWA KAWOWA

NOWOCZESNE PROCESY PRODUKCJI

11.00-11.30 - Opytmalizacja produkcji na przykładzie wdrożenia w firmie Soufflet
11.30-12.00 - Zastosowanie kabli przekształtnikowych i kabli do transmisji danych w przemyśle
      spożywczym A. Block, Bitner

13.30-14.30 OBIAD

Równolegle z wykładami na sali głównej, prowadzone będą konsultacje eksperckie.

MM Magazyn Przemysłowy jest patronem medialnym wydarzenia.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę