GCL wchodzi na rynek przechowywania energii rozproszonej

Dollar Photo Club

Chińska firma GCL System Integration Technology przedstawiła swój pierwszy produkt do magazynowania energii E-KwBe. Miało to miejsce podczas wystawy połączonej z konferencją na temat energii solarnej. 

Wydarzenie odbyło się w Australii. Seria E-KwBe stała się największą atrakcją tegorocznej imprezy, przyciągając niemało uwagi. Nowa seria produktu do magazynowania energii poprawia doświadczenie użytkowników, oferując niespotykany w tej dziedzinie zakres właściwości i funkcji, w tym wysoką gęstość energetyczną, wysoką kompatybilność, zaawansowany system zarządzania baterią, długi okres przydatności, jak też niską wagę, brak generowania hałasu i łatwość instalacji.

W ramach tej serii firma GCL System najpierw wprowadził na rynek dwa produkty do użytku domowego, służące do magazynowania energii o atrakcyjnej konstrukcji, odpowiednio z ładownością 2,5 kWh i 5,6 kWh. Oba produkty stworzono w oparciu o wysokoenergetyczną technologię baterii litowo-jonowej o długim okresie przydatności i gęstości energii do 125 Wh/kg. Opatentowany przez GCL inteligentny system zarządzania baterią zapewnia bezpieczną i precyzyjną regulację. Poza integrowaną płytą aluminiową złącz oba produkty cechuje technologia chłodzenia pasywnego oraz zdolność do inteligentnego rozpoznania podłączenia szeregowego i równoległego, co pozwala na podłączenie szeregowo-równoległe nawet ośmiu urządzeń.

Warty uwagi jest fakt, iż GCL nabył udział 51% w OSW w kwietniu 2016 roku. Za pośrednictwem OSW firma GCL ma na celu rozbudowanie swoich kanałów dystrybucji dla modułów solarnych, integracji systemowej oraz produktów rozproszonego magazynowania energii w całej Australii, jak również w krajach leżących na półkuli południowej. Ponadto GCL dokonuje ekspansji na najważniejsze rynki świata, w tym w USA, Indiach i Japonii. W przyszłości rynki poza granicami kraju ojczystego powinny stać się jednym z podstawowych źródeł zysku GCL.

Źródło: GCL

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę