Hannover Messe 2019 pod znakiem sztucznej inteligencji w przemyśle

Raven Media/ Dariusz Łuciów

Targi Hannover Messe. odbędzie się 1–5 kwietnia br. Temat przewodni na 2019 r. brzmi „Integrated Industry – Industrial Intelligence” i eksponuje digitalizację relacji człowieka z maszyną w dobie sztucznej inteligencji, a także podkreśla rosnące znaczenie sztucznej inteligencji i uczenia się maszyn w przemyśle produkcyjnym i energetycznym.

 – Odwiedzający nasze targi zobaczą, jak można włączyć sztuczną inteligencję w procesy produkcyjne. I nie chodzi tutaj o zastąpienie człowieka maszyną, ale o to, żeby współpracę na linii człowiek–maszyna jak najbardziej uprościć – podkreśla Marco Siebert, dyrektor International Relations Hannover Messe. – Sztuczna inteligencja ma potencjał zrewolucjonizowania historii – przekonuje.

Kolejne obszary kwietniowej wystawy to: automatyzacja, technologie napędu i płynów, oprogramowanieprzemysłowe i IT, innowacyjne rozwiązania w zakresie dostaw, technologia sprężonego powietrza i próżni, a także badania i rozwój. Oprócz Przemysłu 4.0, logistyki 4.0 i sztucznej inteligencji topowymi tematami będą: robotyka, koboty, sprzężenia sektorowe i konstrukcje lekkie. Krajem partnerskim tegorocznych targów Hannover Messe będzie Szwecja, które zaprezentuje się jako nowoczesny obszar gospodarczy, skupiający się na współpracy, innowacjach i cyfrowej tranformacji przemysłu. Celem Szwedów jest promowanie networkingu, inwestycji i handlu z partnerami z całego świata. Szwedzkie stoisko narodowe będzie się znajdować w hali nr 27. – W Hanowerze zaprezentuje się 40 firm ze Szwecji, w tym tacy międzynarodowi gracze jak ABB, Ericsson, Carryline czy Combient – zapowiada Marco Siebert. – W sumie spodziewamy się ok. 6,5 tys. wystawców z 75 krajów – dodaje.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę