Harting ma swojego krasnala

Harting ma swojego krasnala Harting

Wraz z początkiem września pojawił się nowy członek dużej rodziny Grupy Technologicznej HARTING: krasnal o imieniu Harting to nowa maskotka HARTING Polska.

„Mały Harting” został stworzony przez Tomasza Moczka, który jest ojcem idei krasnali w przestrzeni miejskiej Wrocławia. Pierwszym dniem w pracy nowego członka rodziny był 1 września 2020 r. – dzień obchodów 75-lecia powstania firmy. Krasnal został ciepło przywitany przez Mariusza Matejczyka, dyrektora zarządzającego HARTING Polska, oraz pracowników firmy.

Harting jest pomocnym, uśmiechniętym krasnalem, który nie boi się ciężkiej pracy, śpieszy pomagać ludziom w dostarczaniu właściwych rozwiązań łączeniowych, które doniesie nawet na swoich barkach. Spaceruje oczywiście w „żółtych butach Harting” (noszących takie buty można spotkać osoby na wszystkich stoiskach targowych Harting na całym świecie).

Krasnale mają swoją kilkudziesięcioletnią tradycje we Wrocławiu. Można je spotkać na terenie całego miasta. Są tym dla Wrocławia, czym „berlińskie niedźwiedzie” dla Berlina. Na przestrzeni ostatnich lat liczba krasnali w mieście wzrosła do ponad 380. Warto również wspomnieć, iż pojawienie się krasnali w mieście ma za sobą historię lat 80. W tych czasach można było spotkać mnóstwo krasnali na murach Wrocławia – stały się ona symbole walki z ówczesnym systemem politycznym. Stąd po zmianie systemu ta część historii została upamiętniona, tym razem krasnale pojawiają się w formie rzeźb, które wtapiają się w tkankę miejską.

Jestem zachwycona pojawieniem się nowego członka w rodzinie. Niech ten „mały Harting” przynosi szczęście naszemu polskiemu oddziałowi – powiedziała Margrit Harting, członek zarządu Grupy Technologicznej HARTING.

Źródło: HARTING

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę