Hörmann coraz większy. Podbija USA

© Hörmann

Udostępnij:

Hörmann przejął amerykańską firmę Northwest Door Inc. Dzięki temu, firma zyskała nowy dla siebie rynek zbytu, którym jest północno-zachodnia część Stanów Zjednoczonych.

Hörmann na amerykańskim rynku jest od roku 2002 - sprzedaje bramy garażowe i przemysłowe z dwóch mieszczących się w USA fabryk. Działalność firmy wzmacniają cztery oddziały handlowe. Dotąd Hörmann sprzedawał swoje produkty głównie na zachodzie kraju, ale poprzez przejęcie Northwest Door Inc., będzie mógł także walczyć o nowy rynek.



To idealne uzupełnienie naszej obecności na wschodzie Ameryki. Stany Zjednoczone są dla nas bardzo ważnym rynkiem, na którym każda kolejna inwestycja jest opłacalna – komentuje Christoph Hörmann, czyli wspólnik Grupy Hörmann.

Dlaczego Hörmann zdecydował się na przejęcie Northwest Door? Amerykańska firma jest rodzinnym przedsiębiorstwem, które istnieje od 1946 roku i powinna idealnie wzbogacić portfolio Hörmanna. Zajmuje się produkcją i sprzedażą garażowych i przemysłowych bram segmentowych ze stali, drewna i aluminium. Przedsiębiorstwo zatrudnia blisko 300 pracowników i posiada dobrze rozbudowaną siec dystrybucyjną, na którą składa się sześć oddziałów na północnym zachodzie Stanów Zjednoczonych. Bramy sprzedawane będą pod marką Northwest Door.

Kwota przejęcia Northwest Door Inc. przez firmę Hörmann nie została ujawniona.



Źródło: Hörmann

Udostępnij:

Drukuj



MM Magazyn Przemysłowy Online

MM Magazyn Przemysłowy jest tytułem branżowym typu business to business, w którym poruszana jest tematyka z różnych najważniejszych sektorów przemysłowych. Redakcja online MM Magazynu Przemysłowego  przygotowuje i publikuje na stronie artykuły techniczne, nowości produktowe oraz inne ciekawe informacje ze świata przemysłu i nie tylko.




TOP w kategorii






Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również