Hörmann zapewnia całodobową obsługę serwisową w Polsce

Hormann

24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku – tak działa serwis firmy Hörmann. Dzięki temu klienci mogą mieć pewność, że w różnych awaryjnych sytuacjach w każdej chwili liczyć mogą na fachową konsultację i natychmiastową pomoc.

Przyczyn rozmaitych problemów technicznych może być wiele. Powstawać mogą wskutek zaniedbań, niewłaściwego użytkowania czy mechanicznego uszkodzenia wyrobów producenta. Niezależnie od tego, czy będzie to uszkodzenie bramy spowodowane przez kierowcę nieuważnie podjeżdżającego ciężarówką na stanowisko, czy zablokowanie jej przez pękniętą sprężynę lub rozregulowane urządzenie sterujące, czy też będą to np. zablokowane drzwi wejściowe do domu lub mieszkania – zaradzić może tylko fachowiec.

Jak ważna jest natychmiastowa pomoc przekonać można się w sytuacjach, gdzie istotny jest nie tylko osobisty komfort, ale także bezpieczeństwo zgromadzonego w magazynie towaru, którego kradzież lub zniszczenie może narazić nas na duże koszty. Kiedy na skutek awarii nie możemy zamknąć bramy, a pozostawienie otwartego magazynu bez opieki nie wchodzi w grę, kiedy uszkodzenie bramy do chłodni spowodować może ogromne straty – liczy się każda minuta. Wtedy błyskawiczna pomoc jest bezcenna.

Całodobowa infolinia serwisowa
Pod numerem 618 200 100 w nagłych i niespodziewanych przypadkach przez całą dobę uzyskać można profesjonalną poradę dotyczącą eksploatacji bram, drzwi, napędów i innych urządzeń firmy Hörmann. Zgłoszenia serwisowe wysyłać można również ze strony internetowej www.hormann.pl. Tam znajduje się zakładka Serwis, a w niej formularz, na którym podając dane urządzenia – bramy czy rampy – oraz opisując rodzaj uszkodzenia, w prosty i szybki sposób można zgłosić konieczność naprawy. Przeszkolony specjalista skontaktuje się niezwłocznie, a w razie potrzeby przyśle ekipę serwisową, która wyreguluje bądź naprawi urządzenie.

Hörmann zapewnia całodobową obsługę serwisową w Polsce zdjęcie w treści artykułu

Dla kogo infolinia
Infolinia serwisowa firmy Hörmann obsługuje zarówno inwestorów indywidualnych, jak i duże przedsiębiorstwa. Po pomoc zgłaszać mogą się tam użytkownicy centrów logistycznych i magazynów firmowych, gdzie zamontowane zostały różnego typu bramy przemysłowe oraz rampy i uszczelnienia. Liczyć na nią mogą także deweloperzy i zarządcy wspólnot mieszkaniowych w budynkach, w których użytkowane są drzwi do mieszkań i pomieszczeń gospodarczych oraz bramy do hal garażowych. Wsparcie uzyskają także mieszkańcy domów jednorodzinnych korzystający z bram garażowych, drzwi i napędów firmy Hörmann.

Serwis przyszłości
Sprawna i szybka obsługa serwisowa w niedalekiej przyszłości stanie się jeszcze łatwiejsza. Hörmann Polska pracuje bowiem nad wprowadzeniem rozwiązania polegającego na połączeniu urządzeń tego producenta za pośrednictwem systemu GSM ze stanowiskiem serwisowym, tak by w przypadku awarii komunikat informujący o niej wysyłany był do serwisu automatycznie. To pozwoli na szybką diagnozę i dokonanie naprawy bez zbędnej zwłoki. Taki system testowany jest już w niektórych krajach europejskich.

Na infolinię serwisową można też zgłaszać prośby o przeglądy techniczne. Warto o nich pamiętać, bowiem wszystkim produktom firmy Hörmann zapewniają one wieloletnią trwałość i bezawaryjność. Są też gwarancją bezpieczeństwa pracy.

CAŁODOBOWA INFOLINIA SERWISOWA 618 200 100

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę