INNO-TECH EXPO - gdzie pomysł spotka się z biznesem

II Międzynarodowe Targi INNO-TECH EXPO, które od 16 do 17 października odbędą się w Targach Kielce, to wydarzenie, które łączy świat biznesu z osiągnięciami nauki. Tu spotykają się przedstawiciele parków naukowo-technologicznych, inkubatorów przedsiębiorczości, firm i instytucji naukowych.

Inno-Tech Expo to możliwość kontaktu biznesowego z wieloma innowacyjnymi firmami oraz dotarcia ze swoją ofertą do licznej grupy zwiedzających zainteresowanych nowymi technologiami. Do dyspozycji wystawców oddano powierzchnię w najnowocześniejszej hali w Polsce, możliwość zorganizowania pokazu produktów oraz zaprezentowania się podczas konferencji tematycznych.

Do udziału w wydarzeniu organizatorzy zapraszają przedstawicieli innowacyjnych firm technologicznych, dużych i małych. Adresatami targów są także instytucje otoczenia biznesu, inwestorzy, parki i inkubatory technologiczne oraz szkoły wyższe. Podczas wydarzenia będzie także specjalne miejsce dla młodych przedsiębiorców oraz "Strefa Młodych Wynalazców". Podczas drugiej edycji szczególny nacisk położony został na zagadnienia związane z drukiem 3D – drukiem XXI wieku. Przygotowana zostanie specjalna „wyspa druku 3D”, na której firmy będą mogły prezentować swój sprzęt oraz osiągnięcia w tej dziedzinie. Ważnym elementem tegorocznych targów są systemy informatyczne - innowacyjne systemy antywirusowe, tworzone na indywidualne potrzeby klienta. Z prezentowanymi innowacjami technologicznymi będzie można nie tylko zapoznać się, ale też przetestować je i zakupić.

Pierwsza edycja pod patronatem Ministerstwa Gospodarki zgromadziła blisko 80 wystawców, m.in. z Kanady, Stanów Zjednoczonych, Kirgistanu i Ukrainy. Pod jednym dachem spotkały się świat nauki i biznesu, a tym samym ludzie z pomysłami i inwestorzy z kapitałem. Międzynarodowe Targi INNO-TECH EXPO to także szereg spotkań branżowych i konferencji, podczas których poruszane są zagadnienia najważniejsze dla branży związanej z nowymi technologiami.

Spotkania B2B

Organizowane w ramach współpracy z Enterprise Europe Network – największej na świecie sieci instytucji otoczenia biznesu i sektora nauki, działającej na rzecz wspierania międzynarodowego transferu technologii. Charakter organizowanych spotkań targowych zdecydowanie zwiększa szanse na znalezienie odpowiednich partnerów do współpracy.

Konferencje i warsztaty

Organizatorzy i partnerzy targów dbają również o wysoki poziom konferencji merytorycznych. Oferowane warsztaty i panele dyskusyjne bogate są w prezentacje wynalazków oraz atrakcyjne pokazy produktowe. Zawartość spotkań organizowanych na targach INNOTECH EXPO dostosowana jest do obecnych potrzeb rynku oraz sytuacji współczesnych przedsiębiorstw. 

Podczas konferencji Nano PL „Nanotechnologie i materiały zaawansowane dla innowacyjnego przemysłu”, zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia będące świadectwem wysokiego poziomu technologicznego, jak również strategiczne kierunki rozwoju nowych technologii. Najważniejszym zadaniem konferencji jest jednak stworzenie możliwości uruchamiania nowych projektów i nawiązanie współpracy między uczelniami wyższymi, przemysłem i biznesem .

Już teraz udział w konferencji potwierdziło 140 osób – na uczestników czeka 30 prezentacji ustnych oraz 50 sesji posterowych.

Główne cele spotkania to połączenie przedstawicieli nauki z przedstawicielami przemysłu i biznesu, inspiracja uczestników konferencji w zakresie innowacyjnych rozwiązań i nowych kierunków badawczych, informowanie o najnowszych osiągnięciach najlepszych międzynarodowych naukowców oraz edukacja dotycząca kwestii regulacyjnych w dziedzinie nanotechnologii oraz zaawansowanych materiałów. Na gości targów INNO-TECH czekać będzie też „aleja nanotechnologii”, będąca miejscem prezentacji oferty firm i wynalazców związanych z tą branżą.

Organizatorami targów są Targi Kielce, drugi ośrodek targowy w Europie Środkowo- Wschodniej, oraz Świętokrzyskie Centrum Innowacji i Transferu Technologii.

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę