Innowacyjne podejście do CSR zaproponowane przez Wiśniowski

Wiśniowski

W połowie stycznia tego roku w sieci pojawiła się nowa gra platformowa 2 THE LIGHT, której pomysłodawcą był producent bram garażowych Wiśniowski. Jak się okazało nie był to krok w stronę nowego produktu, tylko innowacyjna i niecodzienna propozycja działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) pod hasłem „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie.

Dzięki tak zaplanowanej akcji CSR, Wiśniowski wraz z partnerami handlowymi przekaże 300 000 zł, aby ratować życie i zdrowie dzieci. Nie tak dawno można było usłyszeć o głośnej akcji „Razem ratujmy małe serduszka”, dzięki której zakupiona została aparatura wspierająca lekarzy w leczeniu dzieci na oddziale Kardiochirurgii w Szpitalu w Prokocimiu. Kontynuując wspieranie krakowskiej Fundacji Schola Cordis, tym razem firma postanowiła zwrócić także uwagę na problemy małych pacjentów, walczących każdego dnia z chorobami onkologicznymi i mukowiscydozą. Stąd też beneficjentami tej akcji stały się również Fundacja Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie oraz Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

Postanowiliśmy kontynuować nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, ponieważ są one wpisane w DNA naszej marki. Wiemy jak wiele dobra uczynić może jeden człowiek, a co dopiero armia bohaterów – ludzi, którzy dzięki naszej grze, postanowili wesprzeć dzieci w ich walce z ciężkimi chorobami. Gracz zbierając monety, może przekazać je na realną pomoc wybranym placówkom. Wiśniowski oraz wybrani partnerzy handlowi zamienią zebrane monety na złotówki. Przeznaczymy na ten cel 300 000 zł oraz mamy nadzieję, że poprzez ogólnopolski zasięg akcji, zaangażujemy wielu internautów w ten szczytny cel – mówi Elżbieta Solewska, menedżer komunikacji marketingowej i PR Wiśniowski.

Gra w ciekawy sposób opowiada o drodze, jaką bohater musi przebyć, żeby uratować przyjaciela. Przemierza wirtualne miasta, w których znajdują się beneficjenci akcji oraz pokonuje przeciwników symbolizujących wspomniane choroby. Ponadto fabuła pokazuje, że chociaż na co dzień wszystko układa się świetnie, to nagle, niespodziewanie, może spotkać nas coś, co uniemożliwi nam dalsze szczęśliwe życie. Ale żeby poznać tę puentę, trzeba zagrać w 2 THE LIGHTi dotrwać do samego końca.

Gracz może wesprzeć małych pacjentów nie tylko samą grą. Specjalnie na potrzeby akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” utworzona została zbiórka na serwisie crowdfundingowym pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie, dzięki której każdy może dołożyć swoją cegiełkę. Każda złotówka się liczy, a za dowolną wpłatę darczyńcy mogą liczyć na wyjątkowe gadżety cyfrowe związane z grą 2 THE LIGHT. Teraz Ty możesz zostać prawdziwym bohaterem! Wejdź na 2thelight.pl i zagraj o najcenniejszą nagrodę, jaką jest życie.

Źródło: Wiśniowski

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę