Inteligentny zasilacz hydrauliczny ABPAC

Bosch Rexroth

ABPAC to inteligentny standardowy zasilacz hydrauliczny do tych wszystkich obszarów zastosowań, w których występują systemy hydrauliczne i wymagana jest jednostka dostarczająca odpowiednią ilość oleju pod odpowiednim ciśnieniem, jak np. w obrabiarkach czy prasach.

Konfigurator on-line umożliwia szybkie znalezienie rozwiązania dostosowanego do indywidualnych potrzeb.

Zasilacz hydrauliczny ABPAC można podłączyć do nowoczesnych struktur sieciowych. Jest to jedno z rozwiązań oferowanych przez firmę Bosch Rexroth w ramach Connected Hydraulics, które umożliwia wykorzystanie ogromnego potencjału środowisk Przemysłu 4.0 oraz Internetu Rzeczy (IoT).

Najważniejsze dane techniczne:

  • pojemność zbiornika: od 100 do 400 l (w przygotowaniu do 1000 l),
  • przepływ maksymalny: 200 l/min,
  • maksymalne ciśnienie robocze: 315 bar,
  • blok wielofunkcyjny w 4 wariantach,
  • opcjonalnie modularny system Sytronix (FcP 5010, SvP 7010),
  • uproszczona elastyczna konstrukcja stalowa.

Najważniejsze zalety:

  • konfigurator online umożliwiający dostosowanie jednostki napędowej i wygenerowanie dokumentacji w tym rysunków w formacie 2 i 3 D,
  • inteligentne monitorowanie warunków poprzez zestandaryzowane interfejsy szyny oraz rozbudowany zestaw czujników,
  • ukierunkowana na użytkownika, niezależnie od platformy, wizualizacja na smartfonach i tabletach,
  • opcje Sytronix FcP i SvP umożliwiające zwiększenie sprawności energetycznej i zmniejszenie emisji hałasu,
  • podstawowe funkcje zintegrowane w bloku wielofunkcyjnym,
  • interfejs do dodatkowych hydraulicznych układów sterowania,
  • szeroki zakres zastosowań, np. obrabiarki do metalu, obrabiarki do drewna, prasy, maszyny do formowania tworzyw sztucznych.

Źródło: Bosch Rexroth

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę