Jak współcześnie zwiększać efektywność przedsiębiorstwa?

Udostępnij:

Trzeciego dnia targów ITM Polska zespół wdrożeniowców z firmy 4 Results zaprezentował nowe metody usprawnień w działalności przedsiębiorstw produkcyjnych, a także inspirował efektami wdrożeń z polskich przedsiębiorstw.


Quick Response Manufacturing (QRM)
Metoda QRM to zmiana strategii, która koncentruje całą organizację (planowanie materiałowe, zaopatrzenie, zarządzanie łańcuchem dostaw, prace biurowe i rozwój nowych produktów) wokół jednego kluczowego nawyku, czyli konkurowania krótkim czasem realizacji.

Podczas konferencji pokazano, jak skrócić czas realizacji zleceń i jak dzięki skracaniu czasów realizacji rozwijać wszechstronność ludzi, poprawiać jakość oraz obniżać koszty operacyjne firmy, zyskując dzięki temu większy udział w rynku. QRM jest strategią nastawioną na trwały wzrost biznesu. Firmy wdrażające QRM skracają czasy realizacji nawet do 80%, co w efekcie nie przekłada się na większą sprzedaż i udział w rynku, notują również znaczącą redukcję kosztów funkcjonowania firmy (nawet o 10–15%).


TOP w kategorii




Total Productive Maintenance (TPM)
TPM to całościowy program ciągłego rozwoju pracowników i organizacji oraz zmiany kultury zakładu produkcyjnego w celu wypracowania maksymalnej efektywności maszyn i urządzeń. Zapewnia trwałe i pożądane wartości, kluczowe z perspektywy zarządu i właścicieli zakładu: maksymalną efektywność, najwyższy poziom bezpieczeństwa i optymalną zyskowność, dzięki czemu firma ma pełne możliwości budowania przewagi konkurencyjnej. Podejście Total Productive Maintenance adresowane jest przede wszystkim do firm wytwarzających produkty w systemie ciągłym, masowym, wielkoseryjnym, a także organizacji z dużym parkiem maszynowym.

Zintegrowanie kanałów sprzedaży oraz optymalizacja portfolio to fundament wdrażania strategii, która również współgra z produkcją. Pozwala maksymalizować zysk ze sprzedaży i poprawić pozycję konkurencyjną firmy. To jedna z najważniejszych metod optymalizacji strumieni przychodów i eliminowania zbędnych kosztów w sprzedaży, sprawdzone w praktyce metody badawcze oraz udokumentowane twarde rezultaty.

Udostępnij:

Drukuj





MM



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również