Jaka będzie przyszłość tworzenia? Podsumowanie Autodesk Day 2015

Zagadnienia związane z wyzwaniami, jakie stoją przed przyszłym procesem produkcji były tematem przewodnim konferencji Przemysł: przyszłość tworzenia – Autodesk Day 2015.

W spotkaniu, które odbyło się 24 września w Katowicach uczestniczyło ponad 100 osób – przedstawicieli przedsiębiorstw produkcyjnych, ekspertów z branży, przedstawicieli środowisk naukowych oraz mediów.

Głównym punktem agendy, cieszącym się dużym zainteresowaniem uczestników były prezentacje dotyczące wykorzystania nowych narzędzi i technologii projektowych do zwiększenia optymalizacji i poprawy efektywności procesu wytwarzania produktów. Swoimi doświadczeniami w tym zakresie podzielili się reprezentanci firm produkcyjnych – Balma S.A., Defro, Mokate, Weiss. Na konkretnych realizacjach pokazali, jak szybciej, taniej i efektywniej można tworzyć i zarządzać całym cyklem produkcyjnym – od projektu po wdrożenie.

W obszarze poprawy przyszłych procesów przemysłowych wskazano m.in. analizy i symulacje, zaawansowane narzędzia do zarządzania dokumentacją, rozwiązania do przetwarzania w chmurze oraz aplikacje mobilne. Eksperci byli zgodni, co do wymiernych korzyści w postaci obniżenia kosztów wprowadzenia produktu na rynek, szybszej implementacji nowego rozwiązania, zwiększenia wydajności pracy, indywidualnego podejścia do klienta, a także zwiększenia przewagi konkurencyjnej.

Już wkrótce na stronie www.autodesk.pl/mfgday2015 dostępne będą nagrania oraz prezentacje z konferencji.

Partnerem konferencji Przemysł: przyszłość tworzenia – Autodesk Day 2015 był Dell.

MM Magazyn Przemysłowy jest patronem wydarzenia.

Więcej zdjęć można zobaczyć na oficjalnym profilu wydarzenia na Facebooku w tym miejscu.

Źródło: Materiał organizatora

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę