Katowice i Poznań – razem można więcej

 

Targi w Poznaniu dostrzegają potencjał wielu branż polskiej gospodarki, aktywnie uczestnicząc w ich promocji. W swojej strategii przyjęły również podążanie za potrzebami klientów i organizowanie dla nich wydarzeń targowych, konferencyjnych i kulturalno-rozrywkowych w różnych regionach Polski, wszędzie tam, gdzie jest taka potrzeba.

Dostrzegając potencjał i dążenia Śląska, by stać się nie tylko symbolem polskiego górnictwa i przemysłu ciężkiego, ale również jedną ze stolic turystki biznesowej i – jak mówiło dawne hasło promocyjne Katowic – miastem wielkich wydarzeń, Międzynarodowe Targi Poznańskie wraz z Grupą Kapitałową TRIAS utworzyły spółkę HKO i wystartowały w przetargu zorganizowanym przez Urząd Miasta w Katowicach na organizację wydarzeń i zarządzanie Międzynarodowym Centrum Kongresowym oraz Halą Widowiskowo-Sportową „Spodek”.

Doświadczenie jako kapitał
W swojej historii Międzynarodowe Targi Poznańskie mają silne związki z regionem śląskim. Warto wspomnieć organizację dawniej targów górniczych SIMEX, a obecnie – targów dla branży drzewnej DREMASILESIA. Doceniając dotychczasowe tradycje regionu śląskiego i jego znaczenie gospodarcze, Międzynarodowe Targi Poznańskie do tematu operowania Międzynarodowym Centrum Kongresowym  i Spodkiem podchodzą poważnie i z pełnym zaangażowaniem. – Korzystając z naszych doświadczeń, chcemy wzmocnić i wzbogacić działania konferencyjno-targowe Śląska. Pragniemy kontynuować to, co udało się nam już osiągnąć na tym rynku, i jednocześnie wzbogacić ofertę Spodka oraz otwieranego na początku marca Międzynarodowego Centrum Kongresowego, tak by stały się one ważnym miejscem na mapie biznesowych i kulturalnych spotkań. Razem można przecież więcej. W planach mamy implementowanie na Śląsku prestiżowych wydarzeń, na jakie ten region w pełni zasługuje. Katowice to duży i poważny rynek. Mamy adekwatną do tego ofertę i zespół najlepszych profesjonalistów z całego kraju – mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Razem można więcej
Rynek targowo-konferencyjny staje się coraz bardziej konkurencyjny. Do wieloletnich graczy rynku targowego dołączają nowi. Nowe obiekty kongresowe wyrastają m.in. w Krakowie czy Gliwicach. Czy rynek targowo-konferencyjny pomieści wszystkich? – Jesteśmy otwarci na współpracę i wymianę doświadczeń. Razem można przecież więcej. Dobra infrastruktura to nie wszystko. Warto by obiektami kongresowo-konferencyjnymi zarządzali sprawdzeni operatorzy za którymi stoją ludzie z ogromnym doświadczeniem, gwarantujący najwyższą jakość świadczonych usług. Do organizacji wydarzeń w Katowicach i zarządzania katowickimi obiektami planujemy zaangażować zespół najlepszych profesjonalistów z całej Polski w tym oczywiście ze Śląska. Nie wyobrażamy sobie by mogło być inaczej. Zależy nam na dobrej współpracy w regionie, znajomości środowiska i potrzeb regionu. Mając w dyspozycji zespół ekspertów, bagaż doświadczeń w organizacji wydarzeń o różnej skali i charakterze oraz przemyślany plan uwzględniający ogromny potencjał Śląska, jesteśmy spokojni o przyszłość turystyki biznesowej w Katowicach– dodaje Tomasz Kobierski.

www.mtp.pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę