Klienci SEW-Eurodrive zyskali nową usługę

Klienci serwisu SEW-Eurodrive zyskali nową usługę SEW-Eurodrive

W tym roku SEW-Eurodrive Polska obchodzi 25-lecie. Świętuje je pod hasłem „Beyond – zawsze ponad standard”. To najlepszy czas, by wprowadzić kolejną ponadstandardową usługę dla klientów serwisu, dzięki której zyskają oni więcej czasu na rozwój swojego biznesu oraz zaoszczędzą cenny czas.

Najnowsza usługa to Digital Process Chain (DPC) dobrze wpisuje się w prowadzoną przez SEW-Eurodrive i zakrojoną na szeroką skalę strategię digitalizacji produktów, procesów i usług. DPC dostępne jest dla użytkowników portalu Online Support, którzy dzięki niemu mogą m.in.: składać zamówienia, pobierać materiały techniczne (np. rysunki CAD), śledzić status realizacji czy też zdalnie usuwać usterki – a to wszystko dostępne online przez 24/7.

Powiązane firmy

SEW-Eurodrive Polska Sp. z o.o.

DPC jeszcze bardziej poszerza możliwości Online Support. W jaki sposób? Pozwala złożyć zamówienie, które od razu trafia do realizacji i jest wysyłane do klienta (jeśli produkt jest w magazynie). Co ważne, każde zamówienie przez DPC to darmowa wysyłka, co z kolei oznacza dodatkowe korzyści dla klientów. W przypadku standardowej procedury, to znaczy bez DPC, zamówienie złożone poprzez Online Support trafia najpierw do działu sprzedaży serwisu, gdzie jest procesowane przez sprzedawcę, a dopiero potem do realizacji, co tylko nieznacznie, ale jednak wydłuża proces. Usługa DPC pozwala zaś wyraźnie skrócić cały proces, dzięki czemu klienci szybciej otrzymują zamówiony produkt. Ale to nie jedyne korzyści!

Korzystając z DPC, klienci mają również podgląd cen produktów oraz ich dostępność w magazynach firmy. Mogą także pobierać dokumentację techniczną i samodzielnie wybierać potrzebne części zamienne na podstawie numeru seryjnego produktu lub poprzednich transakcji, a to szczególnie praktyczne w przypadku regularnie składanych zamówień.

Oczywiście należy jednak pamiętać, że w przypadku braku pewności co do zamówienia lub jakichkolwiek wątpliwości związanych z konserwacją prewencyjną, eksperci serwisowi SEW-Eurodrive pozostają do dyspozycji i chętnie doradzą najlepszy produkt oraz optymalną usługę.

Osoby zainteresowane ofertą serwisu SEW-Eurodrive lub aktywacją DPC są zaproszone do kontaktu pod numerem telefonu: 42 293 00 30, lub mailowo: serwis@sew-eurodrive.pl.

Źródło: SEW-Eurodrive

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę