Konferencja Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego już w przyszłym tygodniu

PIPC

Znamy już nazwiska panelistów pierwszego tegorocznego wydarzenia w ramach kampanii Polska Chemia, organizowanej przez Polską Izbę Przemysłu Chemicznego.

Jest to bardzo mocne grono. Dr Wojciech Wardacki (prezes zarządu, Grupa Azoty), Mateusz Bonca (prezes zarządu, Grupa Lotos), Zbigniew Warmuz (prezes zarządu Synthos), Zbigniew Leszczyński (członek zarządu ds. rozwoju, PKN Orlen), Minister Marcin Ociepa (Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii) to tylko niektórzy z panelistów, którzy wystąpią podczas organizowanej 7 marca 2019 przez PIPC konferencji Polska Chemia w Rozwoju Gospodarki - Wyzwania Stojące Przed Sektorem.

Wydarzenie będzie podzielone na trzy bloki tematyczne – Konkurencyjność, Bezpieczeństwo, Kapitał Ludzki. W każdym zasiądą eksperci z najważniejszych spółek branże chemicznej w Polsce oraz administracji.

Wydarzeniem 7 marca inicjujemy tegoroczny cykl spotkań w ramach kampanii Polska Chemia, która jest jednym
z najważniejszych projektów PIPC. Stały rozwój światowych trendów gospodarczych i cywilizacyjnych powoduje nieustanne zmiany, wzrost i doskonalenie sektora chemicznego. Chcemy kreować kierunki rozwoju a nie tylko podążać za nimi. Stale się rozwijamy stając równocześnie przed licznymi wyzwaniami, i o tych wyzwaniach chcemy rozmawiać – mówi dr inż. Tomasz Zieliński, prezes zarządu Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego.

Marcowa konferencja ma być okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń w tych najważniejszych dla sektora chemicznego obszarach. W wydarzeniu  wezmą udział przedstawiciele administracji publicznej, parlamentarzyści, zarządy najważniejszych spółek chemicznych oraz przedstawiciele firm członkowskich Polskiej Izby Przemysłu Chemicznego.

Partnerami strategicznymi Kampanii Polska Chemia są Grupa Azoty i PKN Orlen.

Źródło: PIPC

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę