Kyocera Unimerco w czasach pandemii Covid-19
Firma Kyocera Unimerco wprowadziła działania, które z jednej strony mają ograniczyć rozprzestrzenianie się wirusa, a jednocześnie mają pozwolić utrzymać obsługę i serwis na niezmienionym poziomie.
Jak informuje firma wszystkie zakłady produkcyjne wykorzystują pełne moce operacyjne i wytwarzają produkty jak zwykle. Jednocześnie jest w stałym kontakcie ze swoimi dostawcami w zagrożonych rejonach i będzie na bieżąco informować, jeżeli jakiekolwiek dostawy miałyby być zagrożone.
W celu ograniczenia rozprzestrzeniania się Covid-19 i ochrony kluczowych operacji, takich jak produkcja, firma Kyocera Unimerco podjęła następujące kroki:
- wszystkim pracownikom, którzy mają taką możliwość, zarekomendowana została praca z domu;
- pozostali pracownicy oddziałów i fabryk muszą stosować się do nowych restrykcyjnych zaleceń ograniczających ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
- wszystkie niekrytyczne spotkania operacyjne zostały odwołane, przesunięte na poźniejszy termin lub odbywają się online.
- wizyty u klientów i spotkania z nimi odbywają się w zależności od bieżących potrzeb, ale z zastosowaniem oficjalnych wskazówek dotyczących zachowań ograniczającyh ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa. na życzenie klientów spotkania osobiste zastępowane są spotkaniami online.
Powyższe działania zostały podjęte w celu zapewnienia naszej zdolności do utrzymania obsługi naszych klientów na niezmienionym poziomie.
Źródło: Kyocera Unimerco; źródło zdjęcia: Pixabay - geralt