Łatwy pomiar wibracji

Delphin

Expert Vibro to nowy przyrząd pomiarowy firmy Delphin Technology AG (z siedzibą w Bergisch Gladbach w Niemczech) przeznaczony do rejestracji sygnałów impulsowych i wibracji. Zapewnia bardzo łatwy pomiar wibracji. Intuicyjna konfiguracja przyrządu umożliwia jego łatwą integrację w systemie pomiarowym i skraca czas uruchamiania.

Expert Vibro został wyposażony w 16 zsynchronizowanych wejść analogowych o częstotliwości próbkowania do 50 kHz na kanał. 24-bitowa rozdzielczość przetwornika A/C zapewnia dużą dokładność pomiarów. Użytkownik może przełączać wejścia analogowe między czujnikami napięcia, IEPE i wibracji. Zintegrowane komparatory i wejścia cyfrowe umożliwiają elastyczne wyzwalanie pomiarów. Zarejestrowane dane mogą być monitorowane "w locie" przy czasach przełączania rzędu milisekund na maksymalnie 8 wyjściach cyfrowych.

Expert Vibro został przystosowany do współpracy z komputerem przez interfejs LAN lub USB. Opcjonalne moduły WLAN, UMTS lub LTE umożliwiają jego autonomiczną pracę. Anteny są podłączane do gniazd typu SMA. Do komunikacji fieldbus przewidziano dwa interfejsy PROFIBUS i jeden Modbus TCP. Istnieje możliwość zsynchronizowania pracy wielu jednostek Expert Vibro przy konieczności przetwarzania wibracji w wielu kanałach.

Wartości charakterystyczne mogą być wyznaczane z sygnałów czasowych i widma. Widmo (FFT) jest obliczane online i rejestrowane równolegle z sygnałem czasowym. Expert Vibro zawiera własną pamięć umożliwiającą jego niezależną pracę. Umożliwia wykorzystanie elastycznych kanałów programowych do prowadzenia złożonych analiz i zadań związanych z monitorowaniem. Na wbudowanym wyświetlaczu z ekranem dotykowym są prezentowane ważne informacje konfiguracyjne i pomiarowe.

www.delphin.de

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę