Michelin X-TRA DEFEND – nowa opona do zadań specjalnych

Michelin

Michelin przedstawia nową oponę przemysłową zaprojektowaną do trudnych warunków pracy. Michelin X-TRA DEFEND charakteryzuje się wyższą żywotnością i wyjątkową odpornością na uszkodzenia. Opona jest przeznaczona do wodzideł przegubowych wykorzystywanych głównie przy budowie infrastruktury drogowo-kolejowej.

Michelin X-TRA DEFEND to nowa opona przemysłowa w ofercie Michelin stworzona do pracy w trudnych warunkach. Ogumienie wyróżnia się wyjątkową odpornością na agresywne podłoże dzięki zastosowaniu wielu rozwiązań:

  • zwiększona o niemal 25 proc. ilość opasania metalowego w czole bieżnika;
  • boki opony grubsze o 15 proc.;
  • wzmocniony karkas.

Dodatkowo opona charakteryzuje się wyższą niż konkurencja odpornością na przebicia, którą producent gwarantuje do 172 mm.

Inną cechą Michelin X-TRA DEFEND jest dłuższe o 15 proc. życie opony. Zapewnia to specjalny bieżnik, w którym ilość gumy przeznaczonej do zużycia, jest większa niż w produktach konkurencyjnych. Większa jest również głębokość bieżnika, która w przypadku opony 29.5 R 25 Michelin X-TRA DEFEND wynosi 65 mm.

Dzięki takiej charakterystyce nowa opona Michelin X-TRA DEFEND idealnie nadaje się do wodzideł przegubowych (tzw. ADT – Articulated Dump Truck) wykorzystywanych głównie w przy budowie infrastruktury drogowo-kolejowej. Pojazdy te wyróżniają się dużą mobilnością ze względu na zastosowanie napędu na wszystkie osie, dzięki czemu mogą poruszać się po nieutwardzonym i bardzo zróżnicowanym terenie.

Opona Michelin X-TRA DEFEND jest dostępna w dwóch rozmiarach:

  • 23.5 R 25 MICHELIN X-TRA DEFEND E4 TL ** 185B
  • 29.5 R 25 MICHELIN X-TRA DEFEND E4 TL ** 200B

Źródło: Michelin

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę