Mocny wózek widłowy

Hyster

Marka Hyster wprowadza do europejskiej produkcji mocny i trwały model z serii 2-3-tonowych wózków widłowych, produkowanych w Europie i dopasowanych do różnego typu codziennych zastosowań w budynkach i na zewnątrz, w sektorach takich, jak logistyka, dystrybucja i wytwórstwo.

Seria XT została zbudowana na sprawdzonych podzespołach Hyster i zapewnia operatorom długotrwałą wydajność. Wózki te są wyposażone w silniki przemysłowe – wysokoprężne, gazowe (LPG) i dwupaliwowe – gwarantujące oszczędne wykorzystanie mocy w całym trwającym 10 tys. godzin cyklu, przyczyniając się do zmniejszenia kosztów cyklu życia produktu.

Zaletą silników wysokoprężnych Yanmar są superszybkie świece żarowe umożliwiające szybki rozruch silnika nawet w niskich temperaturach. Dzięki zastosowanej technologii rozruchu silnika na zimno emisja spalin zostaje ograniczona, a czas wtrysku paliwa przyśpieszony na podstawie pomiaru temperatury wody.
W modelach PSI 2.4 l z opcjonalnym silnikiem LPG dostępne są dwa tryby pracy silnika: HiP, który zapewnia maksymalną wydajność i ECO-eLo, który gwarantuje optymalną oszczędność paliwa.

Dla zapewnienia komfortu użytkownikom i pozostałym osobom w miejscu pracy silniki w modelach serii XT zostały całkowicie odizolowane od ramy i osi, co sprawia, że nie dochodzi do bezpośredniego przenikania hałasu, a poziom hałasu na który narażeni są operatorzy został zredukowany do minimum. Obniżony został także poziom drgań. Dzięki pełnej amortyzacji fotel operatora dostosowuje się do wzrostu i wagi kierowcy, a obsługa maszyny staje się prosta i wygodna. Innymi cechami, które przyczyniają się do utrzymania wydajności wózków z serii XT są dobrze rozmieszczone elementy sterujące oraz niski stopień o dużej powierzchni, który ułatwia wsiadanie i wysiadanie.

www.hyster.eu

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę