Narzędzia Wiha godne polecenia

Wiha

Troska o bezpieczeństwo użytkownika, najwyższa jakość produktów oraz aktywne dzielenie się wiedzą i doświadczeniem w zakresie poprawnej eksploatacji – to wartości, którymi od początku kieruje się uznany producent narzędzi Wiha. Odpowiedzialność i profesjonalne podejście firmy doceniono w środowisku branżowym – produkty Wiha uznane zostały za godne polecenia przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich.

Na początku 2016 roku w siedzibie głównej SEP w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie rekomendacji dla firm z branży elektrycznej i narzędziowej. Wśród wyróżnionych za jakość produktów, a także kompleksowe podejście do tematu szkoleń i doradztwa technicznego w obszarze narzędzi ręcznych dla elektrotechników, dyplom rekomendacyjny otrzymała firma Wiha – jeden z czołowych producentów narzędzi ręcznych na świecie. Certyfikat SEP potwierdza bogate zaplecze merytoryczne firmy w dziedzinie niezawodnych i bezpiecznych rozwiązań dla profesjonalnego użytkownika.

Rekomendacja Stowarzyszenia Elektryków Polskich to dla nas szczególne wyróżnienie, ponieważ przyznaje ją środowisko profesjonalistów, dla których odpowiednie narzędzie to podstawa pracy zawodowej – komentuje Dražen Markešić, prezes Zarządu Wiha Polska. – Najwyższe standardy produkcyjne oraz wynikające z nich bezpieczeństwo użytkownika były i są dla nas priorytetem. Tylko w ten sposób zyskujemy pewność, że oferowane przez nas rozwiązania stanowią nieocenioną pomoc w codziennej pracy fachowych elektryków i elektrotechników. Innowacyjne rozwiązania Wiha powstają w oparciu o doświadczenie korzystających z nich użytkowników i stanowią wyraz zrozumienia zróżnicowanych potrzeb – to rozwiązania od profesjonalistów dla profesjonalistów – dodaje.

www.wiha.com/pl

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę