Nowa tożsamość marki Lectra

Lectra

Lectra, partner technologiczny przedsiębiorstw wykorzystujących tkaniny i skórę, prezentuje nową tożsamość marki, która wyraża orientację firmy na rozwiązania cyfrowe, tworzone z myślą o wspieranie firm z branży odzieżowej, motoryzacyjnej i meblowej w erze Przemysłu 4.0.

Opracowana wspólnie z agencją ComCorp, nowa tożsamość marki Lectra wyraża ciągłą ewolucję firmy i podkreśla jej pozycję pioniera, wytyczającego szlaki Przemysłu 4.0 w branży. Odświeżony wizerunek wywołuje silne skojarzenia z innowacyjnością, wpisaną w DNA firmy i odzwierciedla cztery wyznawane przez firmę Lectra wartości: troskę, zaangażowanie, przenikliwość i wizjonerstwo.

Nowe, nowoczesne i eleganckie logo, podkreśla wysoką pozycję rynkową marki, jej dumę ze współpracy z przedsiębiorstwami o nowoczesnym podejściu do biznesu oraz stopniową, opartą na analizie danych ewolucję oferty Lectra. Kwadratowe piksele widoczne w nowej oprawie graficznej materiałów firmy Lectra symbolizują rozwój w stronę cyfryzacji. Natomiast tak charakterystyczne dla marki barwy pozostają niezmienione. Ich zadaniem jest przypominanie klientom o lojalności firmy Lectra i jej zobowiązaniu do pozostania ich niezastąpionym partnerem technologicznym.

Hasło „Empowering customers through industrial intelligence” potwierdza zaangażowanie marki Lectra w dostarczanie klientom narzędzi do realizowania ich celów. Stale obserwując trendy w sektorach przemysłu, w których działają klienci, Lectra projektuje rozwiązania mające wspierać ich w erze cyfryzacji i pomagać im w drodze do świata przemysłu przyszłości.

Od 2007 roku Lectra jest pionierem w dziedzinie Internetu rzeczy. Marka aktywnie dąży do wdrożenia zasad Przemysłu 4.0, opierając swoją ofertę na gromadzeniu i analizie danych. Koncepcja analityki przemysłowej jest kluczowa dla wdrożenia cyfrowego łańcucha wartości. Umożliwia bowiem współpracę w czasie rzeczywistym zespołów odpowiedzialnych za projektowanie i produkcję z inteligentną fabryką, dostawcami i konsumentami.

Nowa tożsamość marki Lectra stanowi bezpośrednie odzwierciedlenie ewolucji strategii firmy, jej doświadczenia i bogatej historii – stwierdził Alexis Noal, wiceprezes ComCorp. – Nowa tożsamość marki jest owocem ścisłej współpracy poszczególnych zespołów i została oparta na rozmowach z klientami i partnerami firmy Lectra.

Rok 2017 był jednym z najbardziej ekscytujących dla spółki Lectra, ponieważ rozpoczął się ogłoszeniem nowej strategii, opracowanej z myślą o wsparciu naszych klientów w sprawnym wejściu w erę Przemysłu 4.0. Strategia ta była inspiracją do odświeżenia fundamentów naszej marki. Nowa tożsamość marki Lectra, którą mamy dziś przyjemność przedstawić, wyraża dynamikę naszej firmy, jej śmiałą wizję i ambicję – podkreśliła Céline Choussy Bedouet, dyrektor ds. marketingu i komunikacji.

Źródło: Lectra

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę