Nowy szef Air Products na nasz region Europy

Air Products

Firma Air Products, jeden z największych dostawców gazów przemysłowych w Polsce, mianowała Vaclava Haranta wiceprezesem na region Europy Środkowo-Wschodniej, Rosji i Wspólnoty Niepodległych Państw (WNP).

Jest on odpowiedzialny za strategię i realizację działań prowadzących do wzrostu rentowności segmentu gazów przemysłowych amerykańskiego giganta.

Jako wiceprezes Air Products będę nieustannie poszukiwał możliwości, które pomogą wzmocnić pozycję firmy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i Rosji. Ten region, w tym Polska, są dla nas strategicznym priorytetem – naszym zdaniem wykazuje potencjał długotrwałego wzrostu. Produkty i usługi Air Products, a także dbałość o bliskie relacje z klientami i dbałość o bezpieczeństwo pozwoli nam się wyróżnić i budować silną pozycję w długim okresie – powiedział Vaclav Harant, wiceprezes na region Europy Środkowo-Wschodniej, Rosji i WNP w firmie Air Products.

Przed dołączeniem do Air Products Vaclav Harant pełnił funkcję wiceprezesa i dyrektora generalnego na Europę Środkowo-Wschodnią, Rosję i WNP w Ecolab-Nalco, gdzie odpowiadał m.in. za szybki rozwój firmy na tamtejszych rynkach poprzez inwestycje bezpośrednie i rozbudowę kanałów sprzedaży. Przed 2009 r. zarządzał biznesem Merchant Gases w Air Products w Republice Czeskiej i na Słowacji. Był też odpowiedzialny za wejście firmy na rynek rosyjski. Ponadto Vaclav Harant przez dwie kadencje był członkiem zarządu American Chamber of Commerce w Rosji.

Nowy wiceprezes jest absolwentem kierunku inżynierii mechanicznej na Politechnice Czeskiej w Pradze oraz członkiem Strategicznej Rady ds. Inwestycji w Nowy Przemysł podlegającej Ministerstwu Przemysłu i Handlu Federacji Rosyjskiej.

Źródło: Air Products

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę