Nowy, szybszy podajnik formatek dla przemysłu motoryzacyjnego

 

Specjaliści z AP&T opracowali nowy podajnik formatek, który spełnia wymogi przemysłu motoryzacyjnego dotyczące coraz większego tempa produkcji. Nowy podajnik formatek umożliwia produkcję z dwukrotnie większą prędkością niż tradycyjny podajnik formatek i jest przeznaczony do obsługi formatek, z których powstają duże elementy pojazdu (klasy A), takie jak drzwi, dach i boki pojazdu.

– Konstrukcja powstała z myślą o wysokich wymaganiach przemysłu motoryzacyjnego, jeśli chodzi o skrócenie cyklu technologicznego. Ponadto zapewnia ona na tyle delikatne obchodzenie się z materiałem, że podajnik może być stosowany na przykład przy produkcji elementów z aluminium – mówi Martin Sahlman, dyrektor ds. produktów w dziale Automation firmy AP&T.

 

Nowy podajnik formatek DST-DH oparto na standardowych modułach AP&T ułatwiających obsługę serwisową. Podstawę urządzenia stanowi podwójny podajnik Gantry 200. Stoły centrujące wyposażono w szczotki, dzięki czemu w procesie produkcyjnym nie powstają zarysowania. Pobieranie elementów odbywa się przy użyciu podciśnienia. Podajnik formatek można uzupełnić o myjkę i urządzenie smarujące. Modułowa budowa podajnika formatek umożliwia jego proporcjonalne zmniejszenie w celu dopasowania do innych zastosowań na przykład w branży AGD.

 

DST-DH Destacker DoubleHead:

  • zdolności produkcyjne do 20/40 formatek na minutę (pojedyncze/podwójne),
  • pobieranie formatek aluminiowych bez pogorszenia wyników produkcji,
  • wymiary formatki do 3500 x 2000 mm,
  • pobieranie formatek pojedynczych, podwójnych i zgrzewanych laserowo,
  • opcjonalnie automatyczna wymiana chwytaka,
  • całkowicie automatyczna zmiana parametrów modułu rozdzielającego,
  • myjka i urządzenie smarująca w opcji.

 

pl.aptgroup.com

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

MM Magazyn Przemysłowy 4/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę