Nowy termin targów PLASTPOL

Nowy termin targów PLASTPOL Raven Media

W trosce o atrakcyjną formułę wydarzenia i intensywność biznesowych spotkań organizatorzy Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych PLASTPOL zdecydowali, że tegoroczna edycja tego wydarzenia odbędzie się od 6 do 8 października br.

Zarząd Targów Kielce w oparciu o oczekiwania wystawców i analizę sytuacji branży podjął decyzję o skróceniu XXIV Międzynarodowych Targów Przetwórstwa Tworzyw Sztucznych i Gumy PLASTPOL. Wydarzenie odbędzie się od 6 do 8 października. Organizacja wystawy to istotny element pobudzania do życia zablokowanej przez kilka miesięcy gospodarki i sygnał o gotowości do poprawy sytuacji rynkowej w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i gumy.

Spotkanie branży przetwórczej od wielu lat stanowi kompleksowe wydarzenie na najwyższym poziomie merytorycznym. W trosce o jakość imprezy oraz zapewnienie atrakcyjnej oferty targów, wspólnie z partnerami wydarzenia, organizatorzy podjęli decyzję, aby tegoroczne przedsięwzięcie trwało o jeden dzień krócej.

Targi PLASTPOL są obowiązkowym punktem w kalendarzu każdej firmy działającej w sektorze przetwórczym tworzyw niemal na każdym kontynencie. Podczas spotkania prezentowane są całe linie technologiczne i proces przetwórczy produktów. Nie zabraknie między innymi merytorycznych konferencji połączonych z panelami dyskusyjnymi i seminariów.

W trosce o bezpieczeństwo zarówno gości, jak i pracowników Targów Kielce, na terenie ośrodka wystawienniczego wprowadzono szereg zasad sanitarnych. Oprócz obowiązku zasłaniania ust i nosa, dystansu społecznego i dezynfekcji często dotykanych elementów infrastruktury, uruchomiono także kabiny do automatycznej dezynfekcji i pomiaru temperatury ciała.

Źródło: Targi Kielce

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę