Orderfox zwiększa strukturę sprzedaży

ordofox.com

Oliver Lödl, który zatrudniony jest na stanowisku Chief Sales Officer w firmie Orderfox, będzie od teraz odpowiedzialny za dalszy rozwój i ekspansję globalnych struktur sprzedaży i międzynarodowej sieci partnerów handlowych oraz za tworzenie kolejnych partnerstw.

Dzięki Orderfox swoje procesy robocze digitalizują zarówno nabywcy, jak i producenci z branży CNC. Nabywcy korzystają z efektywnych i zautomatyzowanych procedur przetargowych, uzyskując w ten sposób w krótkim czasie dostęp do wolnych mocy przerobowych oraz rozbudowując sieć swoich dostawców. Zlecenia CNC pojawiają się w czasie rzeczywistym, co umożliwia producentom z branży CNC optymalizacyjny stopień wykorzystania swoich maszyn. Oliver Lödl, doświadczony ekspert w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, opracowania strategii i sprzedaży, przejmuje rozwój globalnych struktur sprzedaży i partnerstwa.

Oliver Lödl jest dobrze znany w branży CNC i posiada dobrze rozwiniętą globalną sieć. Technik automatyki z zawodu, przez długi czas pracował w ABB Robottechnik, po czym przez niemal 14 lat piastował stanowisko dyrektora generalnego w Schaeffler Austria.

– Orderfox to błyskawicznie rozwijająca się platforma, która oferuje ogromne możliwości zarówno producentom z branży CNC, jak i nabywcom. Pozwala rónież producentom z branży CNC szybko odnajdywać nowe zlecenia CNC. Nabywcy oszczędzają czas i pieniądze marnowane do tej pory na poszukiwanie odpowiednich partnerów produkcyjnych oraz wykorzystują wydajne i proste funkcje do umieszczania zleceń CNC na rynku lokalnym lub globalnym. Digitalizacja i światowa sieć przemysłu wytwórczego ma niezwykle istotne znaczenie dla przyszłości. Moim celem jest błyskawiczne stworzenie międzynarodowej sieci sprzedaży, przyciągnięcie na platformę jeszcze większej liczby producentów z branży CNC i nabywców, a tym samym rozwój globalnej sieci – Oliver Lödl uzasadnia w ten sposób, co sprawiło, że z chęcią dołączył do kierownictwa.

Źródło: Orderfox

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę