PGE z godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”

PGE

Spółka PGE Obrót, zajmująca się w Grupie Kapitałowej PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, już po raz trzeci otrzymała prestiżowy laur przyznawany przez klientów. Uznanie zdobyła za profesjonalizm oraz solidną, skuteczną i uprzejmą obsługę.

PGE Obrót w kolejnej edycji projektu Firma Przyjazna Klientowi (FPK) uzyskała najlepszy z dotychczasowych wyników - ogólny indeks na poziomie 90 proc. Celem tego programu badawczo-certyfikującego jest wyróżnianie przedsiębiorstw za wysoką jakość świadczonej obsługi i dobre relacje z klientami.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” trafia do przedsiębiorstw, które w niezależnym badaniu satysfakcji przeprowadzanym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania osiągną oceny na poziomie minimum 80 proc. w każdym z badanych obszarów oraz zbiorczy Indeks FPK na poziomie co najmniej 85 proc. Badanie ostatniej edycji programu zrealizowane zostało w listopadzie. W badaniu telefonicznym CATI klienci indywidualni oceniali obsługę w Biurach Obsługi Klienta oraz PGE Contact Center (400 zrealizowanych ankiet), a klienci korporacyjni dedykowaną obsługę opiekunów handlowych (400 zrealizowanych ankiet). W badaniu PAPI (wywiad kwestionariuszowy przeprowadzany face-to-face) klienci indywidualni oceniali obsługę w Biurach Obsługi Klienta oraz PGE Contact Center (200 zrealizowanych ankiet).

Godło FPK jest nagrodą przede wszystkim dla pracowników Biur Obsługi Klienta i PGE Contact Center. To z nimi klienci stykają się w pierwszej kolejności i często na podstawie ich pracy budowana jest opinia o PGE.

Organizatorem projektu FPK jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania, instytucja z otoczenia biznesu zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażaniem innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu.

Źródło: PGE

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę