Pilz w gronie 100 nagrodzonych za promowanie idei Industrie 4.0

Pilz

Firma Pilz została wyróżniona przez Allianz Industrie 4.0 Baden-Württemberg w konkursie „100 miejsc dla Industrie 4.0 w Badenii-Wirtembergii”.

Allianz Industrie 4.0 Baden-Württemberg to sieć zainicjowana i finansowana przez Ministerstwo Gospodarki Badenii-Wirtembergii. Co roku przyznaje przedsiębiorstwom nagrody za wdrożone pomysły, rozwiązania i aplikacje w zakresie Industrie 4.0. Podstawowym celem Allianz jest wspieranie średnich przedsiębiorstw, które realizują koncepcję Industrie 4.0. W ostatnim czasie firma Pilz została wyróżniona w konkursie „100 miejsc dla Industrie 4.0 w Badenii-Wirtembergii”.

Jury złożone z ekspertów – przedstawicieli biznesu, nauki, izb przemysłowo-handlowych, związków zawodowych i polityki – nagrodziło firmę Pilz za jej model „Smart Factory”. Jest to inteligentna linia produkcyjna, która realizuje koncepcję Industrie 4.0. Zdecentralizowane sterowanie, robotyka, inteligentna diagnostyka i wizualizacja oraz połączenie z chmurą umożliwiają produkcję jednostkową spersonalizowanych produktów w skali przemysłowej. Wszystkie komponenty wykorzystywane w modelu Smart Factory pochodzą z oferty produktowej firmy Pilz – od czujnika i napędu aż po sterownik i samego robota.

Wersja demonstracyjna jest prezentowana podczas targów, konferencji prasowych, szkoleń wewnętrznych oraz jako aplikacja testowa do celów rozwojowych i pokazuje przykładowe zastosowanie nowych technologii. Dzięki niej można opracowywać i testować zarówno nowe, jak i istniejące technologie (typu „green field” i „brown field”), w kontekście inteligentnej fabryki jutra. Dzięki temu Pilz zyskuje cenne informacje i impet dla dalszej działalności.

Źródło: Pilz

O Autorze

MM Magazyn Przemysłowy jest międzynarodową marką medialną należącą do holdingu Vogel Communications Group. W ramach marki MM Magazyn Przemysłowy wydawane jest czasopismo, prowadzony jest portal magazynprzemyslowy.pl oraz realizowana jest komunikacja (różnymi narzędziami marketingowymi) w przemysłowym sektorze B2B.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę